Citat:
Ursprungligen postat av
Sinister2
@rattvisaebra
Jag tjänar 2 000 000 /år efter skatt. Min lön är minimal, merparten av min inkomst är från delägandet. En ganska stor del (merparten) av min förmögenhet kommer från eget spekulerande som pågått sedan 2008. Jag har ca 16m i likvida medel och 14m i fastigheter och 0.5m i bil/båt. Om inte en bild på en av mina depåer räcker får det vara upp till dig, jag vet inte vad som skulle kunna bevisa det mer (annat än lämna ut min identitet vilket jag inte vill). Har du ett förslag som inte röjer min identitet (eller är allt för omständligt) gör jag det gärna. Om du inte har något förslag eller tror att bilden är photoshoppad får du väl helt enkelt låta bli att tro mig.
@trollnation
Vad jobbar han med idag? Om det inte är ett önskejobb som han hade gjort gratis, känns det meningsfullt att arbeta för 1/10 av sin lön? Om jag tog ett lön där jag fick ut 25' efter skatt och jag inte älskar jobbet tror jag nog att det skulle kännas som att köra i 30km/h på motorvägen... Att löneförhandla om 1000 mer i månaden skulle bara vara konstigt.
Hej!
Det va inget screenshot du hade tagit utan en väldigt dålig och suddig bild på någonting.
Jag ser också att det står 24 maj längst ut till höger, borde det inte stå dagens datum?
Vad du kan göra för att bevisa att du inte ljuger utan att röja din identitet är enkelt, jag ber dig ta ett screenshot på din portfölj, eventuellt klicka på "likvida medel" där det kommer stå exakt samma siffra som på den bilden du tagit.
Gör det så röjs inte din identitet och då kommer jag tro på dig och därav också ge dig ett ärligt svar!