Ful är hon, det är ett som är säkert.
Sedan undrar jag hur fan man kan släppa skivor på svenska när man knappt klarar av att formulera sig. Otroligt fattiga texter som inte har rätt meningsuppbyggnader. Invandrarunge från förorten som sket fullständigt i svenskalektionerna eller? Många kråkor i denna näbb?
när jag hör hennes gnälliga jävla röst som pip-flåsar "Dumpa mig" i radion! Helvete, slagdöden slår häftigt efter mig! Jag fattar för mitt liv inte att en människa kan låta så vansinnigt, totalt jävla blåst! Att hon sen har ett utseende som kan uppmuntra till onani har inte med saken att göra! Hon är en fittsmälla!!!
när jag hör hennes gnälliga jävla röst som pip-flåsar "Dumpa mig" i radion! Helvete, slagdöden slår häftigt efter mig! Jag fattar för mitt liv inte att en människa kan låta så vansinnigt, totalt jävla blåst! Att hon sen har ett utseende som kan uppmuntra till onani har inte med saken att göra! Hon är en fittsmälla!!!
Hon har en fin röst. Den skulle kanske kunna utnyttjas bättre men fin är den fan iaf.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!