2006-11-06, 08:46
Medlem
henjses avatar
Äsch.. första gången jag hörde aldrig nöjd blev blodflödet skrevet så stort att jag nästan förlorade medvetandet och körde av vägen ;-)

Mer Veronica åt folket. Och den lycklige jäveln som får ligga tätt intill henne om nätterna - hoppas han har vet hur jävla bra han har det.
Citera
2006-11-06, 12:09
Medlem
Scrambles avatar
Tråd rensad från Trams och OT.

Schackpjäsen och Scanface får en var sin tillsägelse för sina bidrag.

Lite med kvalité tack, att stöna över en tjejs knullbarhet kan knappast falla inom kategorin skvaller.

//Mod
Citera
2006-11-06, 13:31
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Ful är hon, det är ett som är säkert.
Sedan undrar jag hur fan man kan släppa skivor på svenska när man knappt klarar av att formulera sig. Otroligt fattiga texter som inte har rätt meningsuppbyggnader. Invandrarunge från förorten som sket fullständigt i svenskalektionerna eller?
Många kråkor i denna näbb?

SvensKlektioner
Citera
2006-11-06, 14:19
Medlem
LasVegass avatar
Hennes texter är geniala.
Citera
2006-11-06, 14:28
Medlem
Parkers avatar
Tja, jag tycker iallafall att hon är söt.

Hon ska, enligt vad jag har förstått, vara intresserad av 50-talet. Åtminstone den typiska tjejlooken från den eran.

Inte speciellt mycket skvaller, men vafan.
Citera
2006-11-06, 14:29
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Hon är högst välkommen att få läsa godnattsagor för mig innan jag somnar, men jag hade nog inte legat med henne...
Citera
2006-11-06, 14:32
Medlem
Scrambles avatar
sircam får en tillsägelse för sitt lama försök till tvåanskämt, lägg ner den skiten nu.

//Mod
Citera
2006-11-06, 17:10
Medlem
brianmolkos avatar
Gör ju faktiskt ganska nice musik
Citera
2006-11-06, 21:42
Medlem
Tror inte hon skriver allt själv, vet att en del låtar är skrivna av hennes producent.

Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Sedan undrar jag hur fan man kan släppa skivor på svenska när man knappt klarar av att formulera sig. [/url]
Citera
2007-01-02, 23:00
Medlem
Bernard_Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Tja, jag tycker iallafall att hon är söt.

Hon ska, enligt vad jag har förstått, vara intresserad av 50-talet. Åtminstone den typiska tjejlooken från den eran.

Inte speciellt mycket skvaller, men vafan.
Hennes röst är fantastisk.
Hon är inte snygg på ett vanligt sätt. Men hon är fin på något obeskrivligt men positivt sätt.
Citera
2007-01-03, 00:18
Medlem
Spoke_islands avatar
Jag blir spysjuk

när jag hör hennes gnälliga jävla röst som pip-flåsar "Dumpa mig" i radion! Helvete, slagdöden slår häftigt efter mig! Jag fattar för mitt liv inte att en människa kan låta så vansinnigt, totalt jävla blåst! Att hon sen har ett utseende som kan uppmuntra till onani har inte med saken att göra! Hon är en fittsmälla!!!
Citera
2007-01-03, 03:21
Medlem
Bernard_Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
när jag hör hennes gnälliga jävla röst som pip-flåsar "Dumpa mig" i radion! Helvete, slagdöden slår häftigt efter mig! Jag fattar för mitt liv inte att en människa kan låta så vansinnigt, totalt jävla blåst! Att hon sen har ett utseende som kan uppmuntra till onani har inte med saken att göra! Hon är en fittsmälla!!!
Hon har en fin röst. Den skulle kanske kunna utnyttjas bättre men fin är den fan iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in