Hej! tänkte fara ner till bl.a Amsterdam nu i slutet av September/Oktober med bil, första gången. Behöver komma bort ett tag och se något nytt, och är både singel och iprincip arbetslös så har inga förpliktelser.
Tänkte bara kolla om det fanns någon i liknande situation som vill fara iväg ett tag.
Är en trevlig, lugn 26årig norrlänning som vill hitta på roliga saker. Vill se nya platser och nya upplevelser och komma bort från tråkiga höst-Sverige ett tag (aldrig provat någon drog utanför alkohol) men det är något jag vill prova på i Amsterdam och en av anledningarna jag far dit att bara chilla och må så bra som möjligt. Så bra om du är öppensinnad och gärna lite erfaren med sådant. (Självklart körs inget bil rattfull eller med droger.)
Vad jag söker: En trevlig person, du får gärna ha körkort (för att hjälpa till köra) och vara en lättsam person. Ett plus om du är tjej men inget måste. Du får gärna bidra lite med bensinpengar också (vilket innebär man kan se mer platser.) bra också om du är i samma situation som mig och inte har några förpliktelser här hemma så man kan ha så kul som möjligt och inte har jättebråttom hem.
Är något intressant släng gärna iväg ett PM.