Citat:
Ursprungligen postat av
pterodactyl
Vad är det som gjort att "värdet" har ökat? Det finns ju ingen pågående handel, det finns ingenstans att handla med dom s.k coinsen. Vem är det som rent tekniskt har konstruerat onecoinen? Alla som figurerar kring detta är bara kända inom en sektor och det är mlm och ponziupplägg, eller har jag fel?
Ja, du är ute och cyklar faktiskt! Men förståeligt när man sitter här hela dagarna.
Som sagt, Onecoin är en succé och kommer bara fortsätta på denna vägen. Detta är en valuta som kommer att kunna handlas på den offentliga börsen inom en hyfsat snar framtid. Allt tar sin tid, Rom byggdes inte på en dag. Men folk som ni blir ju "oroliga" när ni inte har full koll på läget och då dömer ni ut det direkt för det är lättare att fälla än att fria.
Alla datum och händelser som planerats har skett i tid som man utlovat hittills och det fortsätter på den vägen. Webhandeln står på kö och vill sluta avtal med Onecoin så att en handel kan bli möjlig med OC.
Men återigen så är det också "skit" i era ögon. Jag känner att det inte är lönt att diskutera med er för man kommer inte långt.
Fakta kvarstår att de som investerat hittills har gjort det med framgång och det kommer att fortsätta, för detta blir bara bättre och bättre ju mer tiden går. Jag själv är en skeptiker och är försiktig när det kommer till investeringar men detta är handen på hjärtat bland de bästa investeringar jag varit med om.
Och jag kommer njuta så fruktansvärt mycket när priset skjuter i höjden och denna valuta kommer att handlas offentligt. För ni kommer få äta upp era ord något enormt, vilket känns underbart för ni kommer reta er så mycket på företagets framgång. Inte för att det ni skriver här inne betyder något för det är bara ni som är förlorare som ödslar tid på att vara negativa. De som gått med i onecoin har fått tillbaka sina investeringar och bara det i sig är en vinst.
Ha det gott hatare, hoppas glädje och lycka når er en dag också