Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Nu ska vi inte göra även denna tråd till en tummelplats för människors fördomar och okunskap kring funktionshinder inom autismspektrumet. Eftersom du uppenbarligen inte har så stora kunskaper, vänligen sprid inte vanföreställningar. Fråga gärna Reviews om du undrar något. Hen har goda kunskaper i ämnet.
Långt ifrån alla personer med olika former av autism undviker närkontakt och att de skulle vara ointresserade av andra personer generellt är en ännu större missuppfattning och rent kränkande att påstå.
Alldeles bortsett då från att det inte finns någon misstänkt i detta fall som har en autistisk störning såvitt känt. Bara en person i periferin av brottet som Xenia spekulerar ikring av okänd anledning.
Anledningen är okänd bara för dig, jag har skrivit att jag undersöker alternativ till åklagarens version. Polisen har bara tid att utreda misstänkta, och det gör väl inget att jag hjälper till med andra spår?
25-åringen har gift sig ca 20 gånger på Facebook, det tyder inte på att han undviker närkontakt, även om responsen på giftermålen har varit, vad ska jag säga, sparsam?
Men jag har respekt för
#Reviews, och släpper honom tills vidare.