2015-09-18, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
fan hatar frans. tänkt vilken flopp att tv4play killen hade åkt ut.

bor deltagarna på hotell under veckorna?
Ja, tror dom bor på hotell under hela tävlingen och måste vara på plats. Det var bara förra årets gullponke Kevin Walker som slapp då reglerna ändrades för att sötnosen skulle sparka boll. Förra årets Frasse kan man säga.
Citera
2015-09-19, 00:01
Medlem
Finkans avatar
Adam var verkligen inte bra, urtråkig, hur kan ni gilla honom? usch..
Citera
2015-09-19, 00:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
fan hatar frans. tänkt vilken flopp att tv4play killen hade åkt ut.

bor deltagarna på hotell under veckorna?
varför hata honom? för antagligen många tjejer gillar han eller?
Citera
2015-09-19, 00:20
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ja, tror dom bor på hotell under hela tävlingen och måste vara på plats. Det var bara förra årets gullponke Kevin Walker som slapp då reglerna ändrades för att sötnosen skulle sparka boll. Förra årets Frasse kan man säga.

skönt live och bo på hotell till December
Citera
2015-09-19, 00:38
Medlem
om någon idol deltagare bor i Stockholm måste den personen också bo på hotell?
Citera
2015-09-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

2014 var inte Kevin Walker med. Han var med 2013
Citera
2015-09-19, 00:55
Medlem
ace_secs avatar
Vilket proffs Per Lerntröm är! Vansinnigt stabil, trygg och ödmjuk!
Citera
2015-09-19, 01:00
Medlem
Oddballs avatar
Bori är helt värdelös, förstår inte hur juryn kan hylla honom - det är surt och skrikigt. Adam var totalt ointressant på alla sätt och vis. Satt och höll tummarna för att den lille dvärgen Frans skulle åka ut och det såg lovande ut ganska länge. Uppenbarligen har jag nåt emot väldigt självgoda småkillar.

De övriga är mellan hyfsade till riktigt bra, men det är stor skillnad mellan deras högsta- och lägstanivå...
Citera
2015-09-19, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Vafan?! Tyckte Rebecka va duktig idag.
Tyckte också hon var grym. Den där svarte killen var ju betydligt sämre t.ex.
Citera
2015-09-19, 01:56
Medlem
Pimilos avatar
Jävlar massa hat på Frans här. Jag kan hålla med om att han kan vara arrogant så man stör sig lite men att ödsla denna ilska på han bevisar att det finns lite avundsjuk het i dom flesta här skulle jag tro. :P
Citera
2015-09-19, 03:20
Medlem
Daedaluss avatar
Börjar tycka att det är väldigt suspekt att juryn fortsätter att curla fram Tove i årets Idol. Är hon släkt med någon i produktionen? Och inte nog med att hennes framträdanden konstant varit fruktansvärt dåliga, hon är dessutom väldigt tråkig på scen. Ingen karisma, inget scenspråk, ingen kontakt med kamerorna, och hennes styling har varit gräslig varenda gång jag sett henne.
Citera
2015-09-19, 03:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daedalus
Börjar tycka att det är väldigt suspekt att juryn fortsätter att curla fram Tove i årets Idol. Är hon släkt med någon i produktionen? Och inte nog med att hennes framträdanden konstant varit fruktansvärt dåliga, hon är dessutom väldigt tråkig på scen. Ingen karisma, inget scenspråk, ingen kontakt med kamerorna, och hennes styling har varit gräslig varenda gång jag sett henne.
Var det hon med en plastpåse över kläderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in