Citat:
Ursprungligen postat av
Vadaadaa
Jag har tidigare varit emot att ge kraftiga incitament för repatriering. Nu anser jag vi är tvungna om vi överhuvudtaget skall rädda något av Sverige.
Det finns risk att mer än 1 miljon lågutbildade religiösa fanatiker hinner ta sig in i landet innan SD kommer till makten, tidigast 2018, och kan börja få stopp på vansinnet.
Sådana mängder med icke-självförsörjande individer är helt oförenligt med en välfärdsstat, även en minimal sådan.
Frågan är då just vad kommer hända när dessa horder av lågutbildade kretiner inte kan försörja sig själv i ett post-industriellt samhälle?
Som jag ser det finns har de endast två alternativ till att söka försörjning: kriminalitet eller på något sätt försöka tvinga samhället att försörja dem.
Bägge alternativen kommer sluta i en explosion av våld.
Således, repatriering är det enda tänkbara alternativet.
Frågan gäller ju också vad som sker när dessa folkhopar inte ens får tillgång till välfärden och dess bidragssystem? Och de som redan får bidrag kommer att få lägre bidrag beroende på anstormningen av folk, vilket är ytterligare en konflikt.
Våra pensionärer får idag en pension i nivå med de som har försörjningsstöd. Rent naturligt kommer den senare gruppen att prioriteras bort framför pensionärer. Alltså kommer de bidragsberoende att få det än sämre. Något som även gäller de som är utanför systemet och de som vill in, vilket blir än svårare.
Någonstans i den här jävla härvan ser jag att de som har jobb eller får pension blir väldigt privilegierade framför bidragsberoende och de som är utanför och som sannolikt aldrig kommer in. Framtiden för nyanlända i Sverige blir att bo i ett tält hela livet eller de som nu är bidragsberoende leva på kuponger där man tvingas handla på utvalda butiker, typ Lidl. Vi lever ju i ett kontantlöst samhälle och socialtjänsten skulle vinna åtskilliga miljarder på att inte sätta in pengar på konton, utan istället dela ut konton som har en viss mängd kredit till upphandlade företagare.
Opinionsmässigt så betyder det att SD har haft rätt hela tiden. Det blir en politisk reträtt utan motstycke. Möjligen ser vi flera partier försvinna. FP nästa, men inga applåder. Så också MP. KD ser jag inte heller har någon chans. Kvar blir SD, S, M, C och V. Decembermätningen lär ju ge SD över 30 procent och då finns det inte plats för hur många småpartier som helst. Ett SD på över 35 är katastrof. När de är 40 procent blir det nyval. Något som sker innan 2018. Troligtvis våren 2017.