2015-09-17, 19:05
  #1
Medlem
Hej jag har precis tagit 1400mg tramadol och 2mg xanor med 0 resistans. JAG BEHVÖVER AKUT HJÄLP VAD SKA JAG GÖRA JAG HAR ONT I HELA KROPPEN PULSEN ÄR PÅ MAX KÄNNS SOM JAG KOMMER FÅ HJÄRTATTACK NÄR SOM HELST OCH JAG TROR PÅ RIKTIGT JAG KOMMER DÖ!! VAD SKA JAG GÖRA

ÅLDER 24 ÅR VIKT 80KG
__________________
Senast redigerad av HipsterSomFan 2015-09-17 kl. 19:10.
Citera
2015-09-17, 19:05
  #2
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Hej jag har precis överdoserat tramadol har tagit 1400mg med knapp resistans samt 2mg Xanor. Har käkar ca 1g tram om dagen senaste 3 dygnen. Just nu är jag så jävla bäng att jag mår skit jag kallsvettas och det sticker bokstavligen i hela kroppen och bränner i huvudet!!!! Vad ska jag göra????
Ring 1177.
Citera
2015-09-17, 19:09
  #3
Medlem
remixutoheavens avatar
Ring 112 eller 1177.
Citera
2015-09-17, 19:10
  #4
Medlem
Nirps avatar
http://www.lakartidningen.se/Functions/OldArticleView.aspx?articleId=14471
__________________
Senast redigerad av Nirp 2015-09-17 kl. 19:14.
Citera
2015-09-17, 19:11
  #5
Medlem
Jag klarar inte ringa 112 och hamna på sjukhus och att alla vet om vad jag gjort
Citera
2015-09-17, 19:11
  #6
Medlem
VVCs avatar
Ring 112 för säkerhetsskull. Läkare och sånt har tystnadsplikt. Opiater och benso är ett stort nej och en mycket farlig blandning.
Citera
2015-09-17, 19:12
  #7
Medlem
ShadowStepzs avatar
Som andra skrivit, ring 112. Ring INTE 1177, lång telefonkö där du förlorar massa värdefull tid.

Är du ensam eller har du någon hos dig?
Citera
2015-09-17, 19:12
  #8
Medlem
Det BOKSTAVLIGEN BRÄNNER I HELA KROPPEN SÄRSKILT I HUVUDET , MEN KAN INTE RINGA AMBULANS KAN INTE LÅTA MINA NÄRA VETA VAD JAG GJORT DÅ JAG EGENTLIGEN INTE HÅLLER PÅ MED NÅT

Jag är ensam
Citera
2015-09-17, 19:13
  #9
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Det BOKSTAVLIGEN BRÄNNER I HELA KROPPEN SÄRSKILT I HUVUDET , MEN KAN INTE RINGA AMBULANS KAN INTE LÅTA MINA NÄRA VETA VAD JAG GJORT DÅ JAG EGENTLIGEN INTE HÅLLER PÅ MED NÅT

Du tror de tycker att det är bättre att du dör? Nej, tror inte det. Ring 112 nu!
Citera
2015-09-17, 19:14
  #10
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey
Ligg ner och försök somna.

Jävla idiot.

Du ska in på akuten omgående. Du har tagit en självmordsdos och kan dö om du somnar. Alternativt ringer du en vän som ser till att du är vaken tills faran är över.

Broderligt råd: Pissa nu om du kan, om ett tag kommer du ha jävla svårt att pissa.

Oft: Varför ta självmordsdos??
Citera
2015-09-17, 19:15
  #11
Medlem
Men Det Jag Undrar är ::: Kan Man Dö????? Min Puls är Verkligen På Max Och Hela Kroppen Gör Ont
Citera
2015-09-17, 19:15
  #12
Medlem
Synatts avatar
Ring vården som alla redan sagt, sen tror jag du nojjar rejält och skapar onödig ångest vilket tagit över dig.
Du har tagit en överdriven dos, men inget man 'borde' må dåligt av, snarare tvärt om. Men ja, ring nu
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in