Citat:
Ursprungligen postat av
Slaskbacker
62 900 röster per procent ungefär. Sd ökade med 132 090 röster sedan förra månaden, enligt YouGov.
Nu behövs bara 169 830 fler röster så är det 30%. Om en månad eller tar det två?
Folk som säger att invandringen är för stor menar allvar! Förstår inte PK partiernas politiker det?
Precis så är det, de förstår inte att Sverige menar allvar. Det är det, sen vågar de inte gå emot media heller. De sitter i skiten, och det är faktiskt helt deras eget fel. Hade de varit tydliga med ordning och reda i asylpolitiken sen tidigare år hade inte media reagerat så som de gör idag, det hade varit vardag att ha en sansad och lagom stram invandringspolitik, media hade accepterat det om än med visst gnäll.
Folket har en annan åsikt än politikerna, det är inte bra alls.
Jag trodde att flyktingdrevet skulle ha en avkylande effekt på ökningarna, vilket den iofs kanske har, men ändå så går mätningarna som missiler. Helt otroligt att SD är större än regeringen! Wow!
Nu går vi mot näst största block! Jag riktigt känner hur den gamla svenska gemenskapen, som media och politiker trasat sönder och som jag saknat lite i 15 år, är tillbaka, det gör mig hoppfull och glad.
Kämpa Sverige, tillsammans som ett lag är vi så djävla BÄST!