2015-09-13, 10:37
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Ryktas mycket blåvitt i Hbg idag?

Kommer vara fullt. Frontline får det nog hett om öronen.
Citera
2015-09-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berget_
Rött är och har hela tiden varit GUs färg (2008), inget annat, nu även WMs färg.

Märks att du är en färsking! DFG körde röda Umbro-jackor redan på 90-talet. Lite som att man skulle börja köra orange i grusgrop och hävda att man är först där. Fb är orange och DFG är rött.
Citera
2015-09-13, 14:12
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Ryktas mycket blåvitt i Hbg idag?

Yes, en hel del i centrum relativt nära HIFs samlingsplats, får se hur det artar sig.
Citera
2015-09-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madrassmagiker
Märks att du är en färsking! DFG körde röda Umbro-jackor redan på 90-talet. Lite som att man skulle börja köra orange i grusgrop och hävda att man är först där. Fb är orange och DFG är rött.

A det var jackorna som jag satt och tänkte på. Hade dom inte röda skor också? Det är som att DFG skulle komma klädda i grönt mot kgb.
Citera
2015-09-13, 18:02
Medlem
tjenaretjenares avatar
Har en utav de internationella mc-klubbarna börjat samarbeta med IFK Göteborgs supportrar?
Citera
2015-09-13, 21:52
Medlem
swapzs avatar
Liten kort rapport från HIF-IFK, hände inget före matchen vad jag vet då jag kom direkt från jobb, sen efter matchen tog sig HIF grabbar ner o smällde några från WM som fick backa. Hände säkert mer men det var vad jag vet o såg Sjukt mycket snutar ute och det var nog dem som slog mest
Citera
2015-09-13, 22:46
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Har en utav de internationella mc-klubbarna börjat samarbeta med IFK Göteborgs supportrar?

Ja Sofia hogs ...
Citera
2015-09-13, 23:30
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Liten kort rapport från HIF-IFK, hände inget före matchen vad jag vet då jag kom direkt från jobb, sen efter matchen tog sig HIF grabbar ner o smällde några från WM som fick backa. Hände säkert mer men det var vad jag vet o såg Sjukt mycket snutar ute och det var nog dem som slog mest

Var med i denna 'vev'a

Otroligt mycket polis kom dock kvickt, och sedan var det mer eller mindre omöjligt att få kontakt, såg ett gäng göteborgare på vägen hem som blivit tagna av polisen - de var väl runt 15, säger det mesta...
Citera
2015-09-13, 23:43
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomat1tva
Var med i denna 'vev'a

Otroligt mycket polis kom dock kvickt, och sedan var det mer eller mindre omöjligt att få kontakt, såg ett gäng göteborgare på vägen hem som blivit tagna av polisen - de var väl runt 15, säger det mesta...

Haha aa, som vanligt är på polisen så jävla på och förstör allt men wiseman hade chans alla fall 5-6st och dem backade, dem sa det är för mycket polis här haha för fan kör om ni ska eller håll käften o sätt er på bussen hem, vi var ute både före o efter matchen vart fan var ni wiseman?
Citera
2015-09-14, 13:01
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Haha aa, som vanligt är på polisen så jävla på och förstör allt men wiseman hade chans alla fall 5-6st och dem backade, dem sa det är för mycket polis här haha för fan kör om ni ska eller håll käften o sätt er på bussen hem, vi var ute både före o efter matchen vart fan var ni wiseman?

släpp mammas tutte och lär dig skriva grötmun
tror du på allvar att det var WM.s killar ni försökte få igång ett bråk med ? ha ha ha din lilla jävla tomte satte nästan lunchen i halsen ha ha
Citera
2015-09-14, 13:28
Medlem
Citat:

Wisemen backar inte för er färskingar. Ni och Malmö är keffast på hela scenen.
Citera
2015-09-14, 14:58
Medlem
vanligvaniljs avatar
Verkar som många i denna tråden deltar i dessa slagsmål, vad är det värsta som har hänt er under en firmafight? Finns det några fula knep man använder för att vinna?
Senast redigerad av vanligvanilj 2015-09-14 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in