2015-09-13, 20:50
Medlem
87% ville ha det så här. Förstår inte varför ni är upprörda?
Det är ett spännande möte mellan människor.

Och dessutom; Det drabbar inte dig och mig sa migrationschefen.
Citera
2015-09-13, 20:51
Medlem
Från polisens hemsida, var det 700 turkar med tillstånd, sen så kom det ca 70 kurder och började bråka. Kurder måste stoppas!
Citera
2015-09-13, 20:53
Medlem
Promenerade själv förbi Sergels Torg runt 13.30 och såg hur turkar började samlas på plattan. Det jag inte förstod då var vad de har samlats för. Det måste ha varit en av två möjliga saker:

1 - Att uttrycka sitt stöd för sin premiärminister som väldigt nyligen attackerade kurder med stöd från USA när avsikten borde ha varit att bomba IS
2 - Att uttrycka sitt förakt mot terrorism i Turkiet vilket riktas mot PKK och kurder, inte IS

Vad än avsikten var så var denna demonstration av turkarna helt enkelt ren idioti då det som sedan skedde var oundvikligt. Jag kommer att tänka på denna Hollywoodscen - Bild

Jag är väldigt intresserad av att veta av någon - i bästa fall en turk som var på plats - varför denna demonstration genomfördes med vetskapen om att något kommer att hända.

Polisen var väl förberedda, såg minst 3 stora Polisbussar placerade runt Sergels Torg. Alltså visste de redan om att något skulle ske. Vart skickas räkningen från Polisen, fotbollsklubbarna i Stockholm eller?
Citera
2015-09-13, 20:54
Avslutad
Vad skriver demokratiministern Özz på shitter då?
Citera
2015-09-13, 20:55
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hmm. Turkar, kurder. Jag trodde alla var svenskar?

Turkar och kurder åker väl BMW? Inte tunnelbana... Eller?
Citera
2015-09-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Jag är nyfiken på hur Löfven kommer säga om detta

Löfvén !?

Nej, nej. Inte han inte.

Löfvén har fullt upp med att summera sina intryck från dagens friidrottstävlingar på Stockholms Stadion. Han var nämligen på publikplats på Finnkampen...
Citera
2015-09-13, 20:57
Medlem
mjukosten78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivanivan12
Jag är lika trött på att mina skattepengar ska gå till fotbollsidioter som arabiska idioter. Nästa vecka är det väl de båda sidorna i biafrakonflikten som ska demonstrera och slåss. Veckan efter är det två andra folkgrupper från nåt land långtbortistan. Jag orkar inte med den här skiten längre och den hör inte hemma i det här jävla landet. SD nästa gång.

Någon hejd på okunskapen måste det fan vara !

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Så turkar mot bergsturkar mitt i Stockholm.
För helvete turkar, ni har ett land där ni kan bedriva er nationalism men det har inte bergsturken.

Ungefär så. Turkar firar att man återigen har börjat döda kurder, lustigt att det blir bråk. Älskar ni ert skitland så jävla mycket vad fan gör ni?! Fattar att kurderna inte pallar att bo där nere men dessa stolta Turkar.
Turkiet, mellanösterns ändtarm.
Citera
2015-09-13, 21:02
Medlem
Flashshits avatar
Inte ett ord i annonseringen i början av Aktuellt, återstår att se om dom tar upp det öht...
Citera
2015-09-13, 21:05
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Inte ett ord i annonseringen i början av Aktuellt, återstår att se om dom tar upp det öht...
Nä, det finns ingenstans i MSM, förutom i Aftonbladet. Men då får man leta noga. MSM är inte längre nyhetsförmedlare i första hand. Deras huvuduppgift är att uppfostra oss alla att tycka "rätt".
Citera
2015-09-13, 21:14
Medlem
Hulls avatar
Nu börjar det! Är Ni redo?
Citera
2015-09-13, 21:14
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Jag var på väg bort därifrån när motdemonstranterna (kurderna) började skandera och hetsa med sina nationalistiska flaggor. Det lät som att de sa "Turkiet är terrorister", fast på deras modersmål. Bara någon minut därefter kom flera radiobilar och en piketbuss i full fart mot plattan. Vet inte vad som hände, men tror poliserna fick händerna fulla.

Varför kan inte dessa individer lämna sitt förflutna bakom sig och assimilera sig i samhället? Vad förväntar de sig att lösa genom dessa otaliga demonstrationer?
Citera
2015-09-13, 21:15
Medlem
Flashshits avatar
Upplopp i Stockholms centrum och SVTs "oberoende" nyhetsorgan tycker inte att det är värt att nämna.

STASI TV!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in