Min tråd, vars syfte var att sprida lite ljus över Stockholms nattaktiviteter, har... Ja, eskalerat. Första tanken var väl inte 70k visningar och nästan 250 inlägg på 10 dagar.
Visst, det har varit mycket tjafs, folk som hävdat troll m.m., men dessa människor blev väldigt tysta efter att jag annonserat bilder på hur "mitt boende" såg ut.
Jag ser inte mig själv som en person i behov av bekräftelse från andra eller någon som bryr mig om vad andra tycker över huvud taget. Sedan rullade helt plötsligt inläggen och PM in om hejarop, erbjudanden om att hjälpa och tips. Visst - "the haters" hörde såklart också av sig och uttryckte vilken sopa jag var, men supportsidan var så pass mycket större att jag kunde skita i det.
Ja, alla ni som ser mig som en utsugare, jag har tagit emot hjälp i alla dess former. Deal with it. Däremot vill jag göra klart att det aldrig varit villkorslöst, och inte heller min mening från början. När tråden endast var (kan luras lite om tidpunkten nu, men tror det är ungefär rätt) typ 10 timmar gammal hör första personen av sig på PM och frågar om han/hon (outar ingen och tänker fan inte skriva hen) ska komma över med lite käk. Det var inget jag bad om, och personen fick göra klart för mig att det var något denne klarade sig utan och att vardagen för honom/henne skulle se precis likadan ut utan kassen med käk. Det här är ett exempel av många. De flesta personer erbjöd däremot hjälp utan att riktigt ha sitt på det torra. Då har jag varit ytterst noga med att vänligt tacka nej. Jag skiter i om de gör det för sin karma - har de inte tillräckligt är det ett nej.
Ovanstående skrev jag för att alla, gemene FBare som Mod, ska ha en idé om hur det sett ut. Om jag nu blir avstängd för annonsering m.m. (förlåt alla Mods, för de varningar ni fått skicka och inlägg ni fått ta bort) vill jag bara ha allt på det klara och framför allt tacka alla för allt stöd i alla former jag fått. Det känns som att den här tråden inte kommer mycket längre sedan det kommit på tok för många inlägg om tält och annat som ska slängas hit och dit (all heder till er dock, men för det första skulle ni tagit det på PM, och för det andra är det ju inte vad tråden går ut på

), samtidigt som de tips jag ursprungligen bett om avtagit i frekvens.
Däremot är jag såklart tacksam om tråden kan fortsätta i samma anda som den började och var menad att existera i. I alla fall tills jag får tag på det där jäkla rummet
Tack Flashback, för allt stöd!