Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Lisa-Holm-målet skjuts upp, får vi veta i dag.
Någon som är förvånad. Någon..............?
http://www.expressen.se/gt/lisa-holm-atalet-kan-skjutas-upp-pa-nytt/
Ja lite, men jag har hoppat över de 15 senaste sidorna. Troligen har det mest varit ordbajseri och hårtklyveri och inget nytt, förrän detta.
Har polisen alltså hållit ett förhör med MGM? Ett förhör man inte vill "yppa" något om?
Vad jag förstått, skulle man hålla ett förhör i början av nästa vecka, innan slutförhöret. Men här låter det något annorlunda:
Citat:
I början på nästan vecka ska polisen hålla ett sista förhör med den huvudmisstänkte mannen.