2015-09-12, 08:31
Medlem
Jag har kollat i befintliga trådar utan att finna svar på min fundering.

1. Jag skall göra ett drogtest inklusive "anabola steroider". Syns peptider ( i mitt fall cjc-1295) i ett sådant test? Jag vet att det inte är aas men kan man se något som kan verka misstänksamt?

2. Kan jag förvara min peptid i rumstemperatur? (Den är obruten, dvs ej fylld med bac). Jag vet att när man fyllt den måste den in i kylen.
Citera
2015-09-12, 14:55
Medlem
Vilka peptider du tryckt i dig bör inte synas på dopingtest. Däremot kan dina GH värden synas om dem skulle vara högre än "vanligt".

Peptider bör förvaras runt 2°C både blandat/oblandat

(FB) Peptide guide (ghrp-6 & cjc )

(FB) Den stora tråden om peptider
Citera
2015-09-12, 22:10
Medlem
Hmm ok, man kan alltså se förhöjda värden av GH i ett test som avser för aas? Jag har googlat runt och det känns verkligen som ingen vet vad som gäller riktigt.

Testet jag utförde var ett "screening test" urin, det var i kryssat opiater, cannabis, amfetamin, benzo samt "anabola steroider".

Om man nu kan se förhöjda värden av GH, kan man spåra vad som föranlett denna höjning?
Någon måste väl veta??
Citera
2015-09-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Hmm ok, man kan alltså se förhöjda värden av GH i ett test som avser för aas? Jag har googlat runt och det känns verkligen som ingen vet vad som gäller riktigt.

Testet jag utförde var ett "screening test" urin, det var i kryssat opiater, cannabis, amfetamin, benzo samt "anabola steroider".

Du behöver inte oroa dig. Aldrig läst om något fall där de kollat efter förhöjda gh-nivåer. I ditt fall kollar de enkom efter testosteron, och dess derivat.
Senast redigerad av insideoutman 2015-09-12 kl. 22:38.
Citera
2015-09-16, 14:44
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79

Om man nu kan se förhöjda värden av GH, kan man spåra vad som föranlett denna höjning?
Någon måste väl veta??

Nej de kollar såklart inte dina GH-värden.. De proverna du skall lämna är enkla, att mäta GH-värden är svårare och något som man inte tittar efter utan orsak.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in