Citat:
Ursprungligen postat av
LeeVan
Jaa, du har nog en del att lära.. Men med röd-feministerna som läromästare så lär du inte inte bli klokare.
Ledsen att göra dig besviken i din fördomsfulla värld men jag är moderat, har alltid varit.
Dock besitter jag så pass mycket hjärna att jag inser att människor har lika värde oavsett kön och för mig har det ingenting med var jag står politiskt att göra överhuvudtaget. Det är en mänsklig rättighet och en självklarhet helt enkelt och handlar inte om politik.
Men det är faktiskt lite småroligt att du besitter sådana fördomar om att man måste vara vänster och feminist för att man inte anser att bordeller borde införas i Sverige och för att man har åsikten att tjejer inte ska behöva ändra på sig eller sitt levnadssätt för att minska risken att bli våldtagna. Vi skrattar gott åt det just nu

Det får du helt enkelt bjuda på
Att döma av vad du skrivit så verkar det för övrigt snarare som att
du har väldigt mycket att lära. Du bemöter inte min text med kritik eller motargument utan endast med gliringar.
Du måste ju förstå att det endast får dig att framstå som dum och ointelligent.
Jag har svårt att respektera människor som dig så därför tänkte jag ge dig en chans att få bemöta mina argument och få visa vad du går för.
Jag väntar ihärdigt!