2015-09-11, 19:12
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusovic
"Fantastiska stad"? Det är ju bara polsk/svensk/arabisk avskräde där! Oslamabad kan brinna. Dom har ingen plats hos oss!

Är det möjligtvis så att du är en liten bonnjävel som är avundsjuk på huvudstaden? Jag forstår att inaveln har sätt sina spår.
Citera
2015-09-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Tror du på allvar att det inte är bostadsbrist i Oslo?

Norge är mer än bara Oslo. Finns flera kommuner i det landet såklart.
Citera
2015-09-11, 19:27
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Norge är mer än bara Oslo. Finns flera kommuner i det landet såklart.

Ja,men det är inte bostadsbrist i hela Sverige heller. Kan inte bara alla Syrier skickas till alla hålor som står tomma efter att ungdomarna stuckit till Sthlm?
Citera
2015-09-11, 19:30
Medlem
Snusovics avatar
Citat:
Är det möjligtvis så att du är en liten bonnjävel som är avundsjuk på huvudstaden? Jag forstår att inaveln har sätt sina spår.

Jag bodde i huvudstaden i åtta år. Varför skulle jag vara avundsjuk?

Tack för mig, jag ger upp detta forum med argument som dessa. Lycka till.
Citera
2015-09-11, 19:32
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Jag bodde i huvudstaden i åtta år. Varför skulle jag vara avundsjuk?

Inte fan vet jag? Något problem verkar du ha.

Vart bor du nu?
Citera
2015-09-11, 19:33
Medlem
Snusovics avatar
Citat:
Inte fan vet jag? Något problem verkar du ha.

Vart bor du nu?

Bergen. Landets andra stad, halvparten av Oslos storlek men inte med en tjugondel av slöddret. Kos dere i hovedstaden. Adieu
Citera
2015-09-11, 19:39
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Bergen. Landets andra stad, halvparten av Oslos storlek men inte med en tjugondel av slöddret. Kos dere i hovedstaden. Adieu

Dere Bergensere er ju ikke akkurat det man ønsker å ha som nabo heller da. Dere tror virkelig at dere er bedre enn alle andre. Det som jeg forknipper med Bergensere,er at dere er jævlig store i kjeften og lager kaos på flyet til syden.

Søppel!
Citera
2015-09-11, 19:51
Medlem
Snusovics avatar
Citat:
Dere Bergensere er ju ikke akkurat det man ønsker å ha som nabo heller da. Dere tror virkelig at dere er bedre enn alle andre. Det som jeg forknipper med Bergensere,er at dere er jævlig store i kjeften og lager kaos på flyet til syden.

Søppel!

Bossbyen Oslo, ka har dere lagd som er verdt å ta være på? Ka har dere mer enn Ullevål stadion og en helvetes masse pakkiser? Ibsen? Dvergen med skjegg?
Citera
2015-09-11, 20:00
Medlem
dajevlars avatar
Citat:
Flyktingarna: Många vill till Norge eller Finland

Var tar ni era källor ifrån?

1) Kan man lita på medias filter? (Fråga 10 st, 7 säger Sverige,1 säger Finland - visa FINLAND)
2) Kan man lita på migranternas ord? (Vart vill du? "Finland" bra - åk med detta tåg med mellanstopp Stockholm.)

Jag tror att vi inte insett vilken detaljinstruerad industri detta är. De vet vad de ska svara, säga. (Intet ont om dem - de gör vad vi nog alla hade gjort, kanske...)
Citera
2015-09-11, 20:02
Medlem
ozznujens avatar
[quote=Snusovic|54670678]Bossbyen Oslo, ka har dere lagd som er verdt å ta være på? Ka har dere mer enn Ullevål stadion og en helvetes masse pakkiser? Ibsen? Dvergen med skjegg?[/QUOTE

Skjerp deg nå! Det finnes så mange gode ting med Oslo,bland annet verdens hyggeligeste hovedstadsinnbyggere. Jeg har vært i mange hovedstæder,men ingen andre har vært like velkomnende,hyggelige mennesker som her i Oslo. I alle andre lignende byer er folket veldig høy på pæra,men ikke her.

Severdigheter får du google deg til.

Ha ha! Pakkisene er parkert langt ifra der jeg bor,eneste gangen jeg er i kontakt med de,er når jeg skal ta en drosje.

Ibsen er fin han ja.

Dvergen med skjegg? Er det Mullah Krekar du meiner?
Citera
2015-09-11, 20:28
Medlem
Snusovics avatar
[quote=ozznujen|54670838]
Citat:
Bossbyen Oslo, ka har dere lagd som er verdt å ta være på? Ka har dere mer enn Ullevål stadion og en helvetes masse pakkiser? Ibsen? Dvergen med skjegg?[/QUOTE

Skjerp deg nå! Det finnes så mange gode ting med Oslo,bland annet verdens hyggeligeste hovedstadsinnbyggere. Jeg har vært i mange hovedstæder,men ingen andre har vært like velkomnende,hyggelige mennesker som her i Oslo. I alle andre lignende byer er folket veldig høy på pæra,men ikke her.

Severdigheter får du google deg til.

Ha ha! Pakkisene er parkert langt ifra der jeg bor,eneste gangen jeg er i kontakt med de,er når jeg skal ta en drosje.

Ibsen er fin han ja.

Dvergen med skjegg? Er det Mullah Krekar du meiner?

Severdigheter har eg sett. Eg har vinket til Harald, Sonja, Haakon og gangbangblondie på terassen 17 mai. Eg har drekket øl på Lekteren. Eg har bodd på Bygdøy. Eg har vært på kino på Vika. Eg har gjort det meste du kan gjøre i Oslo. Men du skal IKKJE si til meg at Oslo har hyggelige velkomnende innebyggere. Dem er ikkje noko bedre enn noken andre. Muligens bedre enn svensker, men det sier i grunn ikkje noe i det hele tatt. Det er litt ironisk, bossfolk koser seg med andre bossfolk.
Citera
2015-09-11, 21:06
Medlem
karrolajnas avatar
Hoppas verkligen de stannar i Sverige istället, jag flydde själv från Sverige till Norge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in