Citat:
Ursprungligen postat av
speedy_83
Railcare gick ju i vart fall riktigt bra idag!
Ja, jag gillar att de allra flesta i aktien är långsiktiga, så den rör på sig inför/vid rapport och vid nyheter.

Så man slipper de stora, lite mer godtyckliga, svängningarna som man får leva med i vissa mindre bolag.
Är personligen inget stort fan av högvolatila bolag där man kan förlora 15 % av sitt investerade kapital på en eftermiddag utan någon förändring i fundamenta. Sett en del såna tips i tråden, men antar att lite "tråkigare" tips, som detta, också är välkomna!