[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
Tropicanan
Är du sjuk i huvet eller? Måste du gå en läskurs eller? Säger att dom ser ut som toppisar fast stora hattar, Fattar du trögt eller? blir sne på såna som dig. Lär dig förstå en text.
Fast dom kan ju omöjligt vara toppisar om hattarna är för stora. Det är du som bör lära dig att uttrycka dig bättre, du borde skrivit nått sånt här istället : "Tror inte det är toppisar, hattarna är för stora?".
Citat:
Givetvis ser ej dom mörka ut som toppisar men dom andra har exakt samma utseende som en toppis i färg och form bara att hattarna är helt åt helvete stora.
Nej, dom ljusare exemplaren har fler fel än bara hattarnas storlek, t.ex färgen.
Citat:
Om jag säger att det ser ut som/är lik en toppis men att jag ej är säker, varför hoppar du då på mig din idiot? Säger ju att jag inte är säker därför jag ställde frågan ''någon?''
Nästan alla svamparna var väldigt lätta att avfärda som toppisar, ser du inte det och måste fråga "någon?" så är dina indentifieringskunskaper för låga för att du ska kunna bidra med något vettigt till tråden.
Och jag har inte "hoppat på dig" på något sätt, du går ju däremot loss med alla möjliga personangrepp när du helt korrekt blir rättad.
Citat:
Ursprungligen postat av
arioch
Är det inte bättre att ge fan att säga något överhuvudtaget om du inte är säker?
Exakt.