Citat:
Men om jag säger att jag vill ha okomplicerat sex, så verkar det som om deras taktik, det som de har lärt sig att "så ska det vara", "så förför man en kvinna" att det faller som ett korthus.
Om jag är ointresserad av deras gentila förförarkonster utan helt enkelt vill bli knullad skiten ur - så drar sig herrarna ur, eller så dyker herrarna inte upp på daten som man bestämt.
Alltså jag kände som det var fel på mig i mitt förhållande, som jag var en snuskig pervers kvinna, och det blir likadant nu, vill jag nåt mer än deras "utforska min kropp" "smeka mig i timmar", dvs vill jag hal lite hederlig "the ol' in and out" med någon som inte känns som ett vulgärt monster, då är det tomt, djävligt tomt.
Det verkar som det alla skriver om, (som Mainstreetfluent) att män är si och så bara är en myt.
För den enda erfarenhet jag har av män är att de är väldigt försiktiga och bara vill ha romantik.
Jag vet inte vad jag skall tänka. Därav tråden.
Om jag är ointresserad av deras gentila förförarkonster utan helt enkelt vill bli knullad skiten ur - så drar sig herrarna ur, eller så dyker herrarna inte upp på daten som man bestämt.
Alltså jag kände som det var fel på mig i mitt förhållande, som jag var en snuskig pervers kvinna, och det blir likadant nu, vill jag nåt mer än deras "utforska min kropp" "smeka mig i timmar", dvs vill jag hal lite hederlig "the ol' in and out" med någon som inte känns som ett vulgärt monster, då är det tomt, djävligt tomt.
Det verkar som det alla skriver om, (som Mainstreetfluent) att män är si och så bara är en myt.
För den enda erfarenhet jag har av män är att de är väldigt försiktiga och bara vill ha romantik.
Jag vet inte vad jag skall tänka. Därav tråden.
Jag är 20 år yngre än dig men känner igen vad du säger! När man mest letar efter någon att bara ligga med och vill ha det ganska hårt så stöter man nästan enbart på män som har en väldigt massa idéer om vad kvinnor "egentligen vill ha" som handlar om romantik, massa förspel och gulligull osv. Som verkar övertygad om att ingen tjej bara vill träffa en trevlig och intressant kille och knulla, typ.
Samtidigt verkar kvinnor som faktiskt skulle behöva lite mer omtanke och tid på sig från männens sida bara stöta på killar som utnyttjar dem för egna behov utan en tanke på att ge tjejen ngt mer?
Jag vet inte om det bara är såhär världen fungerar i stort. Lite som att man aldrig hittar det man letar efter men däremot en massa grejer man tidigare letat efter och inte hittade när man behövde dem.
Men helt kört är det inte, ibland har man tur, så du får väl fortsätta leta
(skojar)
Men topic för tråden är hur föredrar ex. vis du som man att ha sex? Är alla antingen vulgära nätrunkare eller indoktrinerade velournissar? Snälla säg att det finns nåt annat som inte redan är upptaget