Citat:
Ursprungligen postat av
mainstreaminfluent
50 plussare har jag inte susningen om men det du pratar om är låååångt ifrån hur män generellt är. Det är mest pang på, ingen stämning, inget förspel. Vridande och vändande och allt ska göras omedelbart.
Fast det är ju så att jag skulle föredra en man som du beskriver.
Efter år av såsande är jag beredd för lite action.
Citat:
Brukar som regel i livet avsluta snabbt med de killar jag träffar. Bra sexpartners växer inte på träd direkt. Din beskrivning av män är som en historia från en annan galax.
Fast jag vill inte slampa runt och provköra en massa män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Soxi
Du borde gjort slut 20-år tidigare. Snacka om misslyckad monogami.
Ja det kan man lugnt säga. I början hade jag inget att jämföra med och sedan tappade jag självförtroendet, så det är lätt att bli kvar för länge.
Hur dåligt det var har jag inte förstått förrän efteråt då jag fått nåt att jämföra med.
Citat:
Kan du tänka dig en yngre älskare? Det är vad jag skulle rekommendera. De finns många män som gillar äldre damer och är pigga i sängen.
Ja det är många yngre som tar kontakt. Och jag har haft en yngre älskare, men det är ju inget att satsa på i längden, för få vill ha en relation med en gammal tant.
Citat:
Nätdejting funkar lika bra om du vill ha jämnåriga också.
Fast det är ju det som är problemet, jämnåriga är väldigt konstiga på nätet, det är därför jag frågar vad de/ni egentligen vill. För som de presenterar sig så älskar de alla långa förspel, de vill massera en så länge så man somnar, de vill ge oralsex i timmar. Och de vill utforska ens kropp (som om man vore en kontinent att ta i besittning?

) De skriver att "din njutning" är min njutning, och att de bryr sig om sin partner. (men hallå är inte sex ett samspel då?) Borde de inte fråga vad jag gillar istället för att måla upp ett scenario som är som en mall - där jag inte passar in.
Det verkar mest vara ett egorace där de skall spela på min kropp som om den vore ett instrument och så ska de ge mig orgasm för då har de vart duktiga.
Men handlar det inte om vad man tänder på?
Och passionen då? Hettan? - kåtheten, fan jag vill inte vara en drottning som skall bli serverad- jag vill få släppa loss och träffa en man som släpper loss och vågar vara kåt och inte servil och sleezy.
Min fråga är alltså. Är det enligt ovan som äldre vill ha sex- eller är det vad ni tror vi vill höra?
Citat:
Vid snabb affär ansikte mot ansikte är Finlandsfärja eller krogen att rekommendera. Alltså någon pub med äldre publik.
Lycka till!
Jag vill som sagt inte slampa runt, och inga fulla människor.