2015-09-07, 01:27
Bannlyst
Den vite nationalisten Alex Linder har ofta skrivit att judisk mediekontroll skapar illusionen av att folket är emot nationalism:
Citat:
…we are called hateful extremists because the tiny-minority position controlling the media and pushing the agenda CAN'T treat our position fairly since it is the position of the NORMAL MAJORITY.
(…)
Any honest reporting on the situation in Greece would begin with: there are X foreigners in Greece, they have committed Y and Z number of rapes, murders and robberies over the last year(s). Then you could understand the basis of Golden Dawn's positions.

But because the facts destroy the leftist position, which is unpopular anyway -- namely, that Greece ought to be deGreeked through open borders -- they are never printed. Literally never. This makes it easier to maintain the lie that Golden Dawn is driven by some nefarious motive rather than the natural and laudable ideal of keeping Greece safe and civilized and, above all, Greek.

In every single country of the west it is said and accepted by the population that there is a free press - yet in every single one of these countries, we see the same control mechanisms, whereby only one political position and agenda are pushed - and the will of the vast majority appears only as that-which-all-good-men-fight-against.

Without media control, the minority position has no chance.

(…)
Disagree with The Cult on race, you're a racist. Disagree with The Cult on sexual behavior, you're a homophobe. Both these, and other, labels can get you sued, fired, ostracized - even murdered. Who wants that? So the people keep their heads down, and content themselves with expressing any doubt in private, or not at all. Meanwhile, the 1% minority, along with the 2% minority that owns the mass media, preens and chortles over its great victory. The community, they say, supports 'gay' rights. The community has changed its mind. It had a moral awakening. It decided to get on the right side of history. But homosexual behavior will never be anything but ludicrous and disgusting to the majority of the population. The public has been successfully intimidated out of expressing open criticism of deviant sexual behavior, but its basic views have not changed.
Alex Linder har rätt när han skriver att västerlänningarna inte har accepterat PK-dyngan (bögeri, invandring från tredje världen etc.) som mediajudarna hela tiden pumpar ut. Att inte fler personer protesterar offentligt mot det här vansinnet beror på att folk som har politiskt inkorrekta åsikter blir utfrysta, avskedade från sina jobb, misshandlade och fängslade så därför håller de tyst, men när det gäller att rösta fram lagar, det vill säga när de kan uttrycka sina åsikter i röstbåset utan att riskera att bli upptäckta av tankepolisen, då visar de vad de verkligen tycker. Detta bevisas bland annat i min tråd Antivästerländsk judisk domare bevisar att USA inte är en demokrati:

https://www.flashback.org/t2398919

I den här tråden får vi veta att majoriteten av den amerikanska delstaten Michigans befolkning röstade emot homosexuella "äktenskap", men den judiske domaren Bernard Friedman struntade i detta och tvingade folket att acceptera bögdyngan.

Jag skrev även om den judiske domaren Richard Posner som gjorde samma sak i Indiana och Wisconsin. Posner påstås vara "konservativ", men det hindrar inte honom från att tvinga två amerikanska delstater att acceptera homosexuella "äktenskap", vilket bevisar det jag alltid sagt: att högervridna judar och vänstervridna judar är två sidor av samma shekel.

Jag skrev även om den judiske domaren Richard Mark Gergel som har blockerat en lag i delstaten South Carolina vars syfte är att motverka olaglig invandring. Juden Gergel tycker tydligen att olaglig invandring från tredje världen till USA är bra.

Här ser vi hur de subversiva judarna går till väga. De använder sitt enorma inflytande i den västerländska median för att sprida antivit propaganda, för att få normala personer att acceptera bögeri och invandring från tredje världen, och om det inte fungerar så låter de helt enkelt judiska domare skrota de pro-västerländska lagarna som är baserade på folkets vilja.

Att Alex Linder har rätt bevisas även av det som hände Kevin O'Connor och hans dotter Crystal som äger en pizzeria i en småstad i USA. De blev tillfrågade om de skulle vara villiga att servera pizzor på ett homosexuellt bröllop, och eftersom de är kristna så svarade de nej.

Mediajudarna och deras depraverade homosexuella lakejer satte igång en hatkampanj mot Kevin och hans dotter, som även fick dödshot av sjuka PK-skithögar, vilket skrämde den unga Crystal väldigt mycket. Allt detta gjorde att de tvingades stänga sin pizzeria.

Det sägs att det är majoriteten som bestämmer i demokratiska länder som USA, men om det är på det viset, hur kan två små minoriteter, det judiska samfundet och det homosexuella samfundet, som endast utgör ett par procent av USA:s befolkning, diktera hur 320 590 000 amerikaner ska tycka, tänka, leva och arbeta? Är detta frihet och demokrati? Är det rätt att två kristna människor ska få sitt företag, och möjligtvis även sina liv, förstörda bara för att de inte vill få den vidriga "LGBT"-dyngan upptryckt i sina ansikten?

Normala amerikaner blev äcklade av den här hatkampanjen så de beslöt sig för att samla ihop pengar till Kevin O'Connor och hans dotter Crystal, och de fick ihop minst 842 000 dollar, vilket man kan läsa om i följande tidning:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3033049/Full-house-Indiana-pizza-parlor-reopens-owners-840-000-donations-saying-won-t-cater-gay-weddings.htm l

Detta visar att Alex Linder har rätt när han skriver följande: we are called hateful extremists because the tiny-minority position controlling the media and pushing the agenda CAN'T treat our position fairly since it is the position of the NORMAL MAJORITY.

Vi hittar ännu fler bevis för att Linder har rätt i min tråd Folket sågar den judiska kafékedjan Starbucks korkade "antirasistiska" kampanj:

https://www.flashback.org/t2617629

Och i mitt inlägg Den judiska hatkampanjen mot Mel Gibson:

https://www.flashback.org/sp54609289

Nationalisterna representerar folket, det vill säga den normala majoriteten, medan judarna endast representerar samhällets bottenskrap: sig själva, kommunister, feminister, bögar, pedofiler och dylikt avskum.

Judarna är givetvis medvetna om detta så för att korthuset inte ska rasa så attackerar de alla som förespråkar traditionella västerländska värderingar; de använder sig av sitt enorma inflytande i massmedia för att smutskasta nationalister/judekritiker, och de tvingar sina politiker (det vill säga västerländska politiker som säljer sig till Shlomo för trettio silverpenningar) att stifta lagar som förbjuder kritik av judar.

Det är alltså judisk mediekontroll som skapar illusionen av att folket är emot det som nationalisterna förespråkar. Kom ihåg det, kära läsare.
2015-09-07, 10:16
Medlem
Linnaeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Det sägs att det är majoriteten som bestämmer i demokratiska länder som USA, men om det är på det viset, hur kan två små minoriteter, det judiska samfundet och det homosexuella samfundet, som endast utgör ett par procent av USA:s befolkning, diktera hur 320 590 000 amerikaner ska tycka, tänka, leva och arbeta? Är detta frihet och demokrati? Är det rätt att två kristna människor ska få sitt företag, och möjligtvis även sina liv, förstörda bara för att de inte vill få den vidriga "LGBT"-dyngan upptryckt i sina ansikten?
Det är som jag alltid har sagt. "Demokratin" är idag blott de aktuella makthavarnas skynke för att de ska framstå som de goda och att de gör och säger allt i demokratins namn, samtidigt som de som säger emot dem ska framstå som de odemokratiska och extrema i massans ögon. De som styr opinionen idag via massmedier och utbildningar har bedrivit denna propaganda under så pass många decennier nu att de är så pass självsäkra på att deras sida kommer att vinna parlamentariska val att de lika gärna kan bedriva denna agenda med dessa som front. Det framstår ju som mer rättvisande och sofistikerat än öppen autokrati i massans ögon. Men dessa "principer" gäller nog inte när deras intressen mot alla odds hotas av en tillräckligt stor andel av massan på vilken deras propaganda inte biter.
2015-09-07, 17:59
Medlem
Reichsfurers avatar
Välkommen tillbaka kamrat!

Det är bara titta på Grekland, majoriteten av folket röstade för en sak, politikerna gjorde exakt det motsatta. Tyvärr så lever många i en ding ding fantasi värld. Att majoriteten av världens människor redan idag tror fullt ut på osynliga väsen och religiösa fantasi historier så är det nog lättare att lura arslet av dem med Media tv-bild och ljud.
2015-09-08, 00:23
Bannlyst
Tack för era utmärkta inlägg, grabbar. Jag uppskattar att ni tar er tid att skriva i min tråd. Här har vi ett exempel på hur mediajudarna attackerade de kristna ägarna till pizzerian som jag skrev om i trådstarten:
Citat:
Memories Pizza in Walkerton, Indiana has taken a stand: They'll serve gay people if they must, but they're not going to cater gay weddings because it's against their religion. What's not against their religion? Being dumb enough to believe a gay couple would have greasy-ass Indiana pizza at their wedding.
Citat:
Crystal O'Connor is a fucking idiot and her pizza tastes like shit piped directly out of the anus of a pig who has eaten the remains of another pig and also poop. I haven't ever tried their pizza, but since we can believe anything, I just wanted to throw that in there.
Citat:
In closing, I would like to say that the fine people at Memories Pizza in Walkerton, Indiana can keep their "straights only" pizza and shove it in the places into which Kevin O'Connor would never think of shoving anything because he is not a homosexual, he is a heterosexual, which is a thing he has chosen to be because he is a man of god and knows that doing butt stuff is wrong.
http://itheedread.jezebel.com/what-self-respecting-gay-couple-would-have-pizza-at-the-1695018459

Den här dyngartikeln skrevs av en jude och publicerades i Jezebel som är en del av den rike och extremt antivästerländske juden Nick Dentons medieimperium:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Denton

Och här kan vi läsa om hur en äcklig, maskulin flata hotade att bränna ner pizzerian:

http://www.breitbart.com/big-government/2015/04/01/high-school-coach-suspended-after-threatening-to-burn-down-christian-owned-pizzeria/

Tycker ni att dessa personer är normala? En extremt odräglig jude som attackerar laglydiga, hårt arbetande kristna människor genom att svamla om avföring och bögsex (typiska judiska fetischer)? Eller en motbjudande flata som hotar att bränna ner en pizzeria bara för att "hon" inte tycker om ägarnas religion? Skulle ni vilja ha det här avskummet som släktingar, vänner eller grannar?
2015-09-08, 00:44
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Tack för era utmärkta inlägg, grabbar. Jag uppskattar att ni tar er tid att skriva i min tråd. Här har vi ett exempel på hur mediajudarna attackerade de kristna ägarna till pizzerian som jag skrev om i trådstarten:

http://itheedread.jezebel.com/what-self-respecting-gay-couple-would-have-pizza-at-the-1695018459

Den här dyngartikeln skrevs av en jude och publicerades i Jezebel som är en del av den rike och extremt antivästerländske juden Nick Dentons medieimperium:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Denton

Och här kan vi läsa om hur en äcklig, maskulin flata hotade att bränna ner pizzerian:

http://www.breitbart.com/big-government/2015/04/01/high-school-coach-suspended-after-threatening-to-burn-down-christian-owned-pizzeria/

Tycker ni att dessa personer är normala? En extremt odräglig jude som attackerar laglydiga, hårt arbetande kristna människor genom att svamla om avföring och bögsex (typiska judiska fetischer)? Eller en motbjudande flata som hotar att bränna ner en pizzeria bara för att "hon" inte tycker om ägarnas religion? Skulle ni vilja ha det här avskummet som släktingar, vänner eller grannar?

Ja. Jag skulle hellre ha en vän som baserade sina åsikter på vilka fel andra gjort än en som gick på vad nån fantasigubbe i himlen sagt. Din vän Reichfuhrer här ovan verkar hålla med mig.
2015-09-08, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja. Jag skulle hellre ha en vän som baserade sina åsikter på vilka fel andra gjort
Som den lesbiska kvinnan som hotade att bränna ner en pizzeria för att hon inte tyckte om ägarnas religion?
Citat:
än en som gick på vad nån fantasigubbe i himlen sagt. Din vän Reichfuhrer här ovan verkar hålla med mig
Det handlar inte om kristendomen; anledningen till att judar attackerar dessa personer är att de har traditionella västerländska värderingar. Om vita ateister hade förkastat bögdyngan så hade de också blivit attackerade i de judiska medierna.
2015-09-08, 01:42
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Som den lesbiska kvinnan som hotade att bränna ner en pizzeria för att hon inte tyckte om ägarnas religion?

Det handlar inte om kristendomen; anledningen till att judar attackerar dessa personer är att de har traditionella västerländska värderingar. Om vita ateister hade förkastat bögdyngan så hade de också blivit attackerade i de judiska medierna.

Ja, alla bildade människor attackerar fördomar. Kommer med territoriet. Hellre en glad bög än tex en slav med värderingar från de minst upplysta delarna av Nigeria.
Bögar står för 0,001% av världens problem enligt en undersökning jag precis hittade.
2015-09-08, 13:40
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja, alla bildade människor attackerar fördomar. Kommer med territoriet. Hellre en glad bög än tex en slav med värderingar från de minst upplysta delarna av Nigeria.
Bögar står för 0,001% av världens problem enligt en undersökning jag precis hittade.
Kanske för att homosexuella är en enorm minoritet bland världens människor?
2.8% of the male, and 1.4% of the
female, population identify themselves as gay - I amerika

http://downloads.frc.org/EF/EF10F01.pdf

2015-09-08, 14:18
Medlem
Herr Lindholms avatar
Men det här är ju precis som sådan där kommunistisk retorik från 60-t där folk helt enkelt var "lurade" att tro att de hade det bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Kanske för att homosexuella är en enorm minoritet bland världens människor?
2.8% of the male, and 1.4% of the
female, population identify themselves as gay - I amerika

http://downloads.frc.org/EF/EF10F01.pdf

Det kanske bara är bögar som beter sig exakt som den där stereotypen av barpuggorna som stämmer räknas?
2015-09-08, 15:14
Medlem
Svenska folket vet vad nationalism är, och det blir väldigt svårt att få folk att köpa sådan orealism!
Snarare tvärtom, att man gräver sin egen undergång, eftersom allt som finns bevarat om vad sionism och deras förehavanden ställt till är väldigt svårt, näst intill omöjligt att sudda ut!
Naturligtvis finns det orsaker till varför sionister och deras allierade försöker krossa vanliga människors vardag.
Som ett exempel:
Svensken är alltför intelligent, och vid ett uppvaknande alltför farlig att låta utveckla de bättre sidorna av sitt jag!
2015-09-08, 19:01
Moderator
MrFishboys avatar
Finns trådar: (FB) Stora tråden om judefrågan (FB) Alex Linder

Hänglås

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in