2015-09-08, 00:31
Medlem
Jag gifte mig tidigt och var gift i många år men nu singel sedan ett par år.
Jag har inte hittat någon ny som jag klickat med och framförallt inte sexuellt.
Alltså jag förstår inte om det är så att männen tror att vi kvinnor vill ha romantik och bli smekta i timmar, eller om det är männen som vill ha det så försiktigt?
Från min synpunkt känns det konstlat på något vis. Men jag har inte så mycket erfarenhet utom med min man. Och han var fruktansvärt tråkig.
Jag hade tänkt att åtminstone skaffa en älskare innan jag kolade vippen, men det verkar svårt.
Det är också så mycket omskrivningar som både förvirrar och som jag faktiskt finner lite frånstötande.
Kommer inte på någon på rak arm just nu - det är sent, för sent egentligen för att starta en tråd.

Ni hittar säkert på någon anledning att kasta er över mig, men om någon förutom det kunde svara på frågan - hur gillar ni sex om ni inte skulle bry er om att vara till lags? Jag förstår givetvis att alla är olika, och det är just därför jag frågar.

(slå mig inte så hårt, tänk på att det är mitt första inlägg)
Citera
2015-09-08, 00:37
Medlem
nedboys avatar
Jag tänkte fråga hur gammal du är, men är nog mer intresserad av hur gamla männen du träffar är för att kunna börja fundera på frågan?
Citera
2015-09-08, 00:40
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalbornsinner
Jag gifte mig tidigt och var gift i många år men nu singel sedan ett par år.
Jag har inte hittat någon ny som jag klickat med och framförallt inte sexuellt.
Alltså jag förstår inte om det är så att männen tror att vi kvinnor vill ha romantik och bli smekta i timmar, eller om det är männen som vill ha det så försiktigt?
Från min synpunkt känns det konstlat på något vis. Men jag har inte så mycket erfarenhet utom med min man. Och han var fruktansvärt tråkig.
Jag hade tänkt att åtminstone skaffa en älskare innan jag kolade vippen, men det verkar svårt.
Det är också så mycket omskrivningar som både förvirrar och som jag faktiskt finner lite frånstötande.
Kommer inte på någon på rak arm just nu - det är sent, för sent egentligen för att starta en tråd.

Ni hittar säkert på någon anledning att kasta er över mig, men om någon förutom det kunde svara på frågan - hur gillar ni sex om ni inte skulle bry er om att vara till lags? Jag förstår givetvis att alla är olika, och det är just därför jag frågar.

(slå mig inte så hårt, tänk på att det är mitt första inlägg)

Det beror ju helt på omständigheterna, har jag haft en lång dag klarar jag mig rätt bra med en avsugning, men en lugn helgdag när inget annat finns på schemat går det ju att ta ut svängarna lite mer. Då går det att gräva fram både rep och andra leksaker.
Citera
2015-09-08, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag tänkte fråga hur gammal du är, men är nog mer intresserad av hur gamla männen du träffar är för att kunna börja fundera på frågan?

Precis fyllt 50 och männen jämnåriga
Jag bor på en väldigt liten ort och har sökt män på datingsidor därför.
Om det spelar roll?
Senast redigerad av Naturalbornsinner 2015-09-08 kl. 00:50.
Citera
2015-09-08, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Det beror ju helt på omständigheterna, har jag haft en lång dag klarar jag mig rätt bra med en avsugning, men en lugn helgdag när inget annat finns på schemat går det ju att ta ut svängarna lite mer. Då går det att gräva fram både rep och andra leksaker.

Känner sig din kvinna nöjd med att ge dig en avsugning, eller vill hon ha nåt tillbaka?
Har ni ett dom/ugförhållande där hon tänder på att förnekas sex?
Citera
2015-09-08, 00:50
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Känner sig din kvinna nöjd med att ge dig en avsugning, eller vill hon ha nåt tillbaka?
Har ni ett dom/ugförhållande där hon tänder på att förnekas sex?

Du frågade efter hur män skulle gilla det utan krav på att vara till lags. Men det är väl olika med olika kvinnor. Sex är ju hela tiden ett samspel som i alla fall för mig inte alltid fungerar likadant beroende på dynamiken med olika partners.
Citera
2015-09-08, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Du frågade efter hur män skulle gilla det utan krav på att vara till lags. Men det är väl olika med olika kvinnor. Sex är ju hela tiden ett samspel som i alla fall för mig inte alltid fungerar likadant beroende på dynamiken med olika partners.

Du har rätt, det var det jag frågade. Tack för svar!
Citera
2015-09-08, 01:00
Medlem
Citat:
Precis fyllt 50 och männen jämnåriga
Jag bor på en väldigt liten ort och har sökt män på datingsidor därför.
Om det spelar roll
Vad får dig att tro att din drömprins finns på en datingsajt?
Om du inte tyckte att din man behandlade dig som du ville skulle du väglett honom.
Man måste prata med varandra och inte bara antyda små saker som den andra oftast inte förstår.
Jag säger till en kvinna om jag inte är nöjd eller vill att hon ska göra något speciellt.
Båda ska vara nöjda och tillfreds. Sex handlar likt resten av förhållandet att både ge och ta.
Citera
2015-09-08, 01:01
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Du har rätt, det var det jag frågade. Tack för svar!

Dock så vill jag tillägga att jag i de flesta fall föredrar att ge oralsex framför att få det själv, men just i den situationen ifall det varit extra körigt på jobb eller liknande kan det vara skönt att bara bli ompysslad.
Citera
2015-09-08, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad får dig att tro att din drömprins finns på en datingsajt?
Om du inte tyckte att din man behandlade dig som du ville skulle du väglett honom.
Man måste prata med varandra och inte bara antyda små saker som den andra oftast inte förstår.
Jag säger till en kvinna om jag inte är nöjd eller vill att hon ska göra något speciellt.
Båda ska vara nöjda och tillfreds. Sex handlar likt resten av förhållandet att både ge och ta.

Varför frågar du första frågan? Jag letar ingen drömprins, jag försöker göra det bästa av den tiden jag har kvar. Min man var inte särskilt intresserad av sex som jag upplevde det. I själva verket blev det inget alls om inte jag tog initiativet. Och jag talade om hur jag ville, och vad som var skönt, men han var inte intresserad, och lärde sig aldrig hitta trots att jag visade, det fanns ingen nyfikenhet hos honom. Om jag inte tog initiativ så blev det inget sex på månader.
Jag ville prova nya saker, men han ville inte, han ville ha missionären, och på sitt sätt.
Han var väldigt bestämd på den punkten.
Senast redigerad av Naturalbornsinner 2015-09-08 kl. 01:11. Anledning: stavfel
Citera
2015-09-08, 01:25
Medlem
Citat:
Varför frågar du första frågan? Jag letar ingen drömprins, jag försöker göra det bästa av den tiden jag har kvar. Min man var inte särskilt intresserad av sex som jag upplevde det. I själva verkat blev det inget alls om inte jag tog initiativet. Och jag talade om hur jag ville, och vad som var skönt, men han var inte intresserad, och lärde sig aldrig hitta trots att jag visade, det fanns ingen nyfikenhet hos honom. Om jag inte tog initiativ så blev det inget sex på månader.
Jag ville prova nya saker, men han ville inte, han ville ha missionären, och på sitt sätt.
Han var väldigt bestämd på den punkten.
Jag tror själv inte att det går att finna någon den vägen. Att titta på bilder och läsa några rader ger väldigt lite om personen i fråga. Folk kan sällan vara ärliga och det blir bara konstigt. Sedan måste ändå personkemin fungera oavsett vilket. Man måste ha åtrå till varandra och det får man bara av verkliga människor.

Tråkigt att din man inte var intresserad och uppskattade dig ens för skön sex. Detta måste du väl dock vetat innan ni bildade bo? Din inställning verkade dock rätt, du försökte men fick ingen respons!
Citera
2015-09-08, 01:56
Medlem
mainstreaminfluents avatar
50 plussare har jag inte susningen om men det du pratar om är låååångt ifrån hur män generellt är. Det är mest pang på, ingen stämning, inget förspel. Vridande och vändande och allt ska göras omedelbart. Brukar som regel i livet avsluta snabbt med de killar jag träffar. Bra sexpartners växer inte på träd direkt. Din beskrivning av män är som en historia från en annan galax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in