2015-09-07, 00:25
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
http://www.tv8play.se/program/nya-efterlyst/649890?autostart=true

Men jag uppfattar det som att hon har sett TV-programmet.

Jaha skulle TV-programmet då vara annorlunda än det som kan ses på nätet ? låter konstigt .
2015-09-07, 00:28
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
var det så svårt att förstå?
Vilka ägodelar har hittats som inte tillhör NB, hans familj eller fasta inventarier?
Vad kan ha hittats som tillhör BO?

Var har du fått det ifrån, att det hittats saker i MGMs bostad som tillhör BO ?
Källa på det?
2015-09-07, 00:28
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jaha skulle TV-programmet då vara annorlunda än det som kan ses på nätet ? låter konstigt .
Det verkar som om #Sara98 har uttryckt sig lite oklart. Det är samma program.
2015-09-07, 00:33
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Och jag har en stark misstanke om att Lisas trosor hittades i AJ:s sovrum.

Har du något belägg för din misstanke? Eller är det ett påhitt rakt ut ur tomma luften, liksom min?

Ibland gör du dig lika dum som du verkar.

Om du misstänker att de hittat LH trosor hos AJ så hade han antagligen varit häktad. Så du faller ju helt igenom.

Min spekulation bygger på hur polisen presenterat sina DNA-bevisning samt annat bevisning som finns och som de säger är direkt kopplande. Dessutom är den personen redan häktad sen månader tillbaka.
2015-09-07, 00:36
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:

Om du misstänker att de hittat LH trosor hos AJ så hade han antagligen varit häktad. Så du faller ju helt igenom.

Min spekulation bygger på hur polisen presenterat sina DNA-bevisning samt annat bevisning som finns och som de säger är direkt kopplande. Dessutom är den personen redan häktad sen månader tillbaka.
Det finns inget i bevisningen som presenterats av åklagaren som ens antyder att någon av Lisas ägodelar har hittats i NB:s bostad. Vik hädan, troll.
2015-09-07, 00:40
Medlem
Ydriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Detta fall är väl nästan packat ock klart.
Har varit och besökt Blomberg, kollat det geografiska läget och pratat med lokalbefolkningen. Har även varit i Skövde och samtalat med folk från utredningen.
Ingenting i utredningen talar mot någon annan person än den som är häktad.
Sen om det räcker för mord kanske är tveksamt. Skulle tippa på att vederbörande får 6 - 10 år för dråp alternativt vållande.

FLASH! STOPPA PRESSARNA!
Utredarna har nu öppet hus för alla som vill ha koll på läget!
2015-09-07, 00:43
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
ja den katten är ju jävligt omtalad om och om igen

Js jag har en stark misstanke att det finns saker funna i bostaden som tillhör LH

När inte ens din "inside" "braking news" typ info om att MGM hade erkänt mordet på Lisa höll,
ja då ska man nog ta din "stark misstanke" med en skopa salt
2015-09-07, 00:46
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Har varit och besökt Blomberg, kollat det geografiska läget och pratat med lokalbefolkningen. Har även varit i Skövde och samtalat med folk från utredningen.
Sen om det räcker för mord kanske är tveksamt. Skulle tippa på att vederbörande får 6 - 10 år för dråp alternativt vållande.

Sluta larva dig, polisen diskuterar ju inte med någon snubbe/tjej som kommer in från gatan om en pågående utredning, tror du vi är idioter
2015-09-07, 00:47
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Det verkar som om #Sara98 har uttryckt sig lite oklart. Det är samma program.

Jep enig.
2015-09-07, 00:59
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:

Mitt fetande.

Hajar du inte att XO drev med dig!

Och angående din "förklaring", som ju inte är någon förklaring als, till varför du menar att det finns grund till att tro att polisen hittat saker som tillhör Lisa i MGMs bostad, kan du ta och förklara hur det att "polisen presenterat sina DNA-bevisning samt annat bevisning som finns och som de säger är direkt kopplande. Dessutom är den personen redan häktad sen månader tillbaka" på något som helst sett ger anledning till att tro att saker som tillhör Lisa hittats i MGMs bostad?
2015-09-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Sluta larva dig, polisen diskuterar ju inte med någon snubbe/tjej som kommer in från gatan om en pågående utredning, tror du vi är idioter

Jag larvar mig inte. Är ingen snubbe från gatan och jag tror inte ni är idioter.
2015-09-07, 01:03
Bannlyst
Citat:

Ja, det låter väl rimligt.
Misstankarna har försvagats mot de övriga och stärkts i motsvarande grad mot den nu häktade, det utläser jag som att de 3 misstänkta har haft tillgång till något gemensamt föremål med koppling till mordet (en bil tex) men nu har man samstämmiga vittnesmål om vem som använt bilen vid tidpunkten, vilket rimligen skulle kunna leda mot en sådan slutsats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in