2015-09-06, 18:32
Bannlyst
Jag är givetvis nationalist men undrar bara hur det skulle kännas. Hemligt? Skulle man bli genomskådad? Blir man förbannad? Någon som vet?
Citera
2015-09-06, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anpejada
Jag är givetvis nationalist men undrar bara hur det skulle kännas. Hemligt? Skulle man bli genomskådad? Blir man förbannad? Någon som vet?

Du riskerar att få pöbeln på dig. Märk väl att antirasister är odemokratiska och gillar våld (när dom är i överläge, inte annars).

Dålig ide.
Citera
2015-09-06, 18:36
Medlem
Varför...?
Citera
2015-09-06, 18:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Varför vill du det?
Citera
2015-09-06, 18:47
Medlem
patriot8s avatar
Om du inte framhäver dina åsikter så bör det väl gå lugnt till, men varför vill du vara endel av pöbeln?
Citera
2015-09-06, 19:54
Medlem
Linnaeusss avatar
Ta bara någon drog som får dig att tappa många hjärnceller. Sedan är det bara att bete dig som de. Kasta stenar, skrika och fokusera dig på hur mycket du hatar svenskar som inte uppskattar rödingarnas mångkultur.
Citera
2015-09-06, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHemlig
Varför...?

För att känna hur det är. Se vad det är för folk. Sen heter det ju att man måste känna sin fiende.
Citera
2015-09-06, 20:48
Bannlyst
Citat:
För att känna hur det är. Se vad det är för folk. Sen heter det ju att man måste känna sin fiende.

Tro mig, du vill inte lära känna dom. All diskussion är enkelriktad och minsta kritik bemöts med utfrysning. Där har du din fiende, antifascister som är totalitära fascister oförmögna att fungera demokratiskt.
Citera
2015-09-06, 22:56
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:

En stor del är rasfrämlingar som har egenintresse av att ta över landet och fylla på med fler av de sina.

Jag gillar inte att prata negativt om andra svenskar, men de svenskar som deltar brukar det ärligt talat vara något fel på. Många är fula som stryk. Osymmetriska ansikten och andra konstigheter. Lågintelligenta och ickeproduktiva. Kan mycket väl finnas en del tattargener bland dessa. De tror att de i alla fall kommer bli omtyckta av alla rasifierade som "ju också får lida så svårt".

Sen finns en och annan tok som ägnar sig åt olika typer av lurendrejerier. Typ astrologi/spådomar och annan skit som röstar på MP och gillar flowerpowergrejer. Plus olika sorters personer som parasiterar på samhället genom att leva på alla tänkbara bidrag utan att ha annan orsak än att de är lata. Dessa röster nästan alltid V och tror att ökade skatter löser alla problem eftersom det finns oändligt med pengar "hos de rika".

Sen finns ett antal som gillar våld och behöver legitimera det på något sätt - antirasistiskt våld är alltid självförsvar du vet. Dessa har noll koll på politik.

Sen finns också en och annan gammal kärring som tänder på blånegrer. Dessa är nästan alltid såssar.

Till sist finns förstås alltid ett gäng politiker som följer den rådande trenden i samhället för egen vinning.

Där har du de som deltar i dessa demonstrationer. Nu har farbror Rasbiolog sparat en himla massa tid åt dig, plus att du slipper få en gatsten i huvudet.
Citera
2015-09-07, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Du riskerar att få pöbeln på dig. Märk väl att antirasister är odemokratiska och gillar våld (när dom är i överläge, inte annars).

Dålig ide.

Ja, för högerextremister har ju aldrig gjort sig kända för att vara våldsamma och antidemokratiska.
Citera
2015-09-07, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Ja, för högerextremister har ju aldrig gjort sig kända för att vara våldsamma och antidemokratiska.

Jodå men det finns en viss tolerans för oliktänkande och återsamhet för våld som vänsterpöbeln inte ens kan stava till.

Breivik och McVeigh är inga jag ser som intelligenta bra personer, dom kunde lika gärna vara vänster.

Ausonius och Mangs likaså även om jag ibland tror att dom var före sin tid.
Citera
2015-09-07, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Jodå men det finns en viss tolerans för oliktänkande och återsamhet för våld som vänsterpöbeln inte ens kan stava till.

Breivik och McVeigh är inga jag ser som intelligenta bra personer, dom kunde lika gärna vara vänster.

Ausonius och Mangs likaså även om jag ibland tror att dom var före sin tid.

Med tanke på deras åsikter är det väl precis det de inte kunde vara? Dessutom: Se på högerextremas stora idol Hitler. Inte fan var han någon fridsfurste.

Dock stödjer jag ICKE vänsterextrema heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in