Hej.
Jag har senaste veckan varit grymt insnöad på tinder och badoo apparna. Har varit riktigt flitig användare, skriver just nu med 30-40st, har fått några hundra matchningar och många har börjat skriva med mig.
1. matchningar och sånt är inga svårigheter att få, att vara öppen och social är A och O märker jag. Att ha uppladdade bilder i ögonblicket som folk kan gilla verkar också fungera bra.
Hur som helst, många matchningar, många sugna tjejer som skrivet MEN det blir inte så mycket mer än så. Så fort det kommer till kritan på riktigt att man ska ses så är det många som drar sig ut och inte "vågar". Jag har haft flera som frågar om dom kan komma över eller om dom vill att jag ska komma till dom. Sen när man ber om nummer och sånt så är det mest för att "testa" gränserna känns det som.
Ända haff jag har hittills är två kåta milfar som är 30år och 40år, båda har ungar och ser relativt bra ut, och dom har inget mot att man bara är ett par år över 20år. Jämnåriga tjejer är typ arroganta, och dom som är sugna tjötar ju hål i huvudet på än, vem pallar sitta och skriva med en tjej i flera dagar utan att ens gå ut på en dejt?
Någon som har använd sig av dessa appar mer och kan uttala sig?
Känner att jag inte orkar dra ut på krogen längre och festa, går åt en massor av pengar och många gånger så har man inte ens speciellt roligt, mer valuta för pengarna och mer spännande om man kan träffa tjejerna nykter.
Vad finns det annars för communitys? Nätdejting sidor verkar ju vara helt värdelöst, allt kostar pengar med.