2015-09-02, 05:19
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
https://vimeo.com/137947510

Inte världens bästa pis, men väldigt fint filmat! älskade fågelperspektivet! men det måste vara klumpigt att ha en drönare med, för jag antar att de inte hyrt en helikopter...
Citera
2015-09-02, 13:31
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikInteLars
"Bravo grabbar! Känns dock en aning korkat att lyssna på musik när man kör panels.."
Hahahaha läste det med, jävla idiot... Nice klipp f.ö., kul att folk ger sig på lite roligare metoder för filmande.
Citera
2015-09-02, 14:47
Medlem
Crazyshurdas avatar
[quote=SkrikInteLars|54555881]"Bravo grabbar! Känns dock en aning korkat att lyssna på musik när man kör panels.."
[/QUOTE

Han lyssnar förmodligen inte på musik.
Citera
2015-09-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazyshurda
Han lyssnar förmodligen inte på musik.
Dumförklara snubben som kommenterade på vimeo istället vetja...

Kul klipp, även fast jag skulle tycka att det varit lite riskabelt med drönare när man filmar något olagligt...
Citera
2015-09-02, 19:00
Medlem
jattelokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikInteLars
"Bravo grabbar! Känns dock en aning korkat att lyssna på musik när man kör panels.."
Alltså, han försökte ju helt klart synca musiken i snäckorna så dom kunde timea allt i editeringen
Citera
2015-09-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Dumförklara snubben som kommenterade på vimeo istället vetja...

Kul klipp, även fast jag skulle tycka att det varit lite riskabelt med drönare när man filmar något olagligt...

För att..? Nästan ingen skillnad, en drönare kan du få ner på 3 sekunder om det skulle vara så.

"Kul att det körs", såg dock ingen mening med att ha en drönare, mer än att det skulle vara en cool grej. Hemskt fula bilder. Övning ger färdighet!
Citera
2015-09-02, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
För att..? Nästan ingen skillnad, en drönare kan du få ner på 3 sekunder om det skulle vara så.

Haha nja så lätt är det inte. Och det har jag själv erfarenheter utav då jag äger en drönare.

Vill man inte ha sönder drönaren så förlorar man ett antal sekunder på att behöva ta ned den, samt att det lär vara jävligt klumpigt att springa med en drönare + en fet jävla kontroller.
Citera
2015-09-03, 12:54
Bannlyst
Mja, lite onödigt att ha hela stationenes uppmärksamhet, viljan att åka fast är stor, bakgrunden räddade annars piecen...
Citera
2015-09-03, 21:11
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen

"Kul att det körs", såg dock ingen mening med att ha en drönare, mer än att det skulle vara en cool grej. Hemskt fula bilder. Övning ger färdighet!

Snyggare backjumps än jävligt många.

Snyggt och nice filmat, kul med lite nytt!
Citera
2015-09-04, 21:43
Medlem
QCMAGs avatar
Longshot. Jag minns att det fanns en video för kanske 5 år sedan, där Alexis Weak gjorde en rap som gick "ta det en regnig dag, sedelregn sedelregn". Om jag minns det rätt så var det en svartvit bild som gick in och ut ur videon, medan någon bombade. Någon idé?
Citera
2015-09-05, 21:26
Medlem
Presentpappers avatar
Är medveten att detta har tagits upp både en och flera gånger i tråden, men någon kanske sitter på klippet. Om jag minns rätt är det HLC som är i farten och en crewmedlem lägger tags längs en vägg. Precis innan hör man en ropa "Äh, kör på ba Bengan!" eller något åt det hållet. Samtidigt som det spelas arabisk (?) musik i bakgrunden.

Den var bara så klockren.
Citera
2015-09-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Är medveten att detta har tagits upp både en och flera gånger i tråden, men någon kanske sitter på klippet. Om jag minns rätt är det HLC som är i farten och en crewmedlem lägger tags längs en vägg. Precis innan hör man en ropa "Äh, kör på ba Bengan!" eller något åt det hållet. Samtidigt som det spelas arabisk (?) musik i bakgrunden.

Den var bara så klockren.
Aldrig sett det klippet, men det låter faktiskt jävligt attraktivt enligt mig så jag hoppas du får svar

Älskar klipp i detta stuket, så har ni några klipp att dela med er utav så gör det gärna! (bättre desto mer ös det är )

4608:1 Magazine launch trailer
https://vimeo.com/97878162
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in