Citat:
Men nu hade ju Jimme inte något svar att ge, som kandidat om statsministerposten, om hur han tänker arbeta för att nå sitt mål?
Intergrationsfrågan som är väldigt viktig för många svenskar lämnades helt obesvarad och finns inte med i "vår politik A-Ö"- enkelt därför att Sverigedemokraterna inte har någon plan på att förbättra intergrationen. Vilket faktiskt är helt naturligt när den totala motsatsen till Sverigedemokraternas idealsamhälle är det icke-mångkulturella. Varför säger inte bara Jimmie det?
Intergrationsfrågan som är väldigt viktig för många svenskar lämnades helt obesvarad och finns inte med i "vår politik A-Ö"- enkelt därför att Sverigedemokraterna inte har någon plan på att förbättra intergrationen. Vilket faktiskt är helt naturligt när den totala motsatsen till Sverigedemokraternas idealsamhälle är det icke-mångkulturella. Varför säger inte bara Jimmie det?
fattar inte varför endel människor har så förtvivlat svårt att begripa detta.
Men sjuklövern gör redan allt mellan himmel och jord för att förbättra integrationen, man är bäst på integrationspolitiska åtgärder i hela Europa rentav.
Ändå har vi det sämsta utfallet av dessa åtgärder räknat i skillnader mellan inrikes och utrikes födda.
Anledningen till detta är att vi har den överlägset mest extrema invandringen i Europa, sett till antal per capita, och tills vi minskar den ner till rimliga nivåer, (bara ner till Tyskland behöver vi minska vår asylinvandring 85% för att komma)
Så spelar det ingen roll vad vi gör, vi kommer att fortsätta se en ökande arbetslöshet bland utrikesfödda, ökad gängkriminalitet, ökad hopplöshet, segregation och splittring.
Jag uttrycker mig vanligtvis aldrig så här, men jag börjar tröttna. Kan ni massinvandringsförespråkare sluta vara så dumma i huvudet snart? den integrationspolitiska åtgärd SD föreslår, är att minska invandringen ner till nivåer som samhället faktiskt klarar av att absorbera. Allt annat görs redan.