2015-09-04, 15:40
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Outsiders och mobbade skrev du... Men visst, då låtsas vi att det är jätteskillnad på mobbade och gangstalkade och outsiders och utstötta nu ett tag - tills nån av er får för sig att börja dra paralleller mellan "vanlig" mobbing och gangstalking igen för att påskina att det är en jättevanlig företeelse.
Kom inte och påstå att min förståelse är torftig då också bara...

Om man tar åt sig så kan det uppfattas som samma sak, jag tänker hela tiden att detta kommer ni att få äta upp när allt kommer ut/fram, men å andra sidan så tänker man igen hur jag hade reagerat på troligt skitsnack och karaktärs mord man skulle ju aldrig för sitt liv kunna ta in att detta var någons spel mot någon som man då alltså klivit med i och mot.

Två stora arbetsplatser och fick höra lite pikar åt det rasistiska hållet (har aldrig varit rasist tvärtom in absurdum innan detta började) men pratade inte med dem utan gjorde mitt jobb och mer där till.

Jag hade haft folk på arbetsplatsen som kommit fram som nyanställda och även där fält kommentarer , hur kan de känna till mig ? Hände mycket som jag tagit upp på annat ställe så jag kan inte orda om det här men det var för mycket som hände en och samma person, mig. Även positiva saker men även det hur kan de känna till mig ?

Utredningsmässigt så är bla FB kanon då folk gärna skryter om sina kändare vänner och lägger upp bilder på sig själv med inställningen offentlig. Tex en som jag inte fattade varför denna var på AF såg jag hos en av de som startade det hela på en arbetsplatsens FB sida och även andra av samma politiska kulör och som varit som en röd tråd sedan nu snart 20 år.

Så det finns horder med villiga som vill leva fint utan besvär här i livet vet ni . Även jag vill vinna på tipset , men jag skulle ju försöka göra något logiskt och smart som bi syssla och inte begå folkrättsbrott som detta handlar om. Tror det är alldeles för mycket cannabis och annat som förstör tänket och förståndet för många men där vågar ingen politiker sätta stopp eller åtminstone sätta 25 års gräns på det så.....
Senast redigerad av Harfager 2015-09-04 kl. 16:07.
Citera
2015-09-04, 20:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Vad du inledningsvis kommenterade var en text där jag förklarade varför jag trodde att gs var naturligt förekommande. Det var en allmän beskrivning av situationen för personer som inte får jobb och som är anses vara en belastning. Hur de mår och deras framtida öde.

Jag påstod aldrig att alla dessa var utsatta för vad du menar med gangstalking. Alkisarna som samlas på parkbänkarna och dricker sig fulla och otrevliga håller nog effektivt mobbartyper på avstånd, men deras leverne, att köpa högt beskattad alkohol som de förgiftar sig med, anses nog ganska acceptabelt ur ekonomisk synvinkel.

Dribbla med ord hur mycket du vill, men någon förståelse eller vilja till förståelse ser jag inte hos dig.

Nej, jag kommenterade ett inlägg där du beskrev hur lätt det är att mobilisera människor mot "folk som inte är anställningsbara" och uppnå "önskade resultat" på ett mer civiliserat sätt än genom direkt avlivning...
Och det jag frågade var varför någon ens skulle bry sig om att försöka stöta ut dessa redan utstötta människor.. Sen dess har du krumbuktat dig som en kåt marskatt för att slippa besvara frågan, och jag tror knappast du kommer sluta nu heller...

(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Citera
2015-09-04, 20:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om man tar åt sig så kan det uppfattas som samma sak, jag tänker hela tiden att detta kommer ni att få äta upp när allt kommer ut/fram, men å andra sidan så tänker man igen hur jag hade reagerat på troligt skitsnack och karaktärs mord man skulle ju aldrig för sitt liv kunna ta in att detta var någons spel mot någon som man då alltså klivit med i och mot.

Två stora arbetsplatser och fick höra lite pikar åt det rasistiska hållet (har aldrig varit rasist tvärtom in absurdum innan detta började) men pratade inte med dem utan gjorde mitt jobb och mer där till.

Jag hade haft folk på arbetsplatsen som kommit fram som nyanställda och även där fält kommentarer , hur kan de känna till mig ? Hände mycket som jag tagit upp på annat ställe så jag kan inte orda om det här men det var för mycket som hände en och samma person, mig. Även positiva saker men även det hur kan de känna till mig ?

Utredningsmässigt så är bla FB kanon då folk gärna skryter om sina kändare vänner och lägger upp bilder på sig själv med inställningen offentlig. Tex en som jag inte fattade varför denna var på AF såg jag hos en av de som startade det hela på en arbetsplatsens FB sida och även andra av samma politiska kulör och som varit som en röd tråd sedan nu snart 20 år.

Så det finns horder med villiga som vill leva fint utan besvär här i livet vet ni . Även jag vill vinna på tipset , men jag skulle ju försöka göra något logiskt och smart som bi syssla och inte begå folkrättsbrott som detta handlar om. Tror det är alldeles för mycket cannabis och annat som förstör tänket och förståndet för många men där vågar ingen politiker sätta stopp eller åtminstone sätta 25 års gräns på det så.....

Jag hoppas du lyckas reda ut detta åt vilket håll som helst - dvs antingen så du lyckas fälla de du misstänker (och på köpet lyckas bevisa förekomsten av gangstalking i Sverige) eller att du misslyckas med det och istället inser att det är vanföreställningar.
Så mycket mer kan jag inte säga om dina påståenden i nuläget - men jag måste passa på att fråga om du fått någon respons från andra TI's/utsatta på dina efterlysningar om foton och berättelser? Och har ni hittat några gemensamma stalkers? Dvs, går det framåt eller råder status quo?
Citera
2015-09-04, 20:15
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag hoppas du lyckas reda ut detta åt vilket håll som helst - dvs antingen så du lyckas fälla de du misstänker (och på köpet lyckas bevisa förekomsten av gangstalking i Sverige) eller att du misslyckas med det och istället inser att det är vanföreställningar.
Så mycket mer kan jag inte säga om dina påståenden i nuläget - men jag måste passa på att fråga om du fått någon respons från andra TI's/utsatta på dina efterlysningar om foton och berättelser? Och har ni hittat några gemensamma stalkers? Dvs, går det framåt eller råder status quo?

Jag har aldrig haft vanföreställningar, utan eller med bilder däremot så har jag fått hot om att det kommer att göras allt för att tolkas som så utav de självgoda röda tråden folket. Det är än av de jag kommer ta visa ett foto på först och den stackars missbildade tvillingen blir bra som signalement och sedan den med data killen som ville värva folk till att hålla koll på vissa svenskar och den som nästan orsakade en dödsolycka och pratade som de övriga .

Om jag fått respons eller ej från torterade håller jag för mig själv.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-04 kl. 20:22.
Citera
2015-09-04, 20:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har aldrig haft vanföreställningar, utan eller med bilder däremot så har jag fått hot om att det kommer att göras allt för att tolkas som så utav de självgoda röda tråden folket. Det är än av de jag kommer ta visa ett foto på , den stackar missbildade tvillingen blir bra som signalement .

Jag tror inte särskilt många med vanföreställningar är medvetna om att de har vanföreställningar - det är liksom inbyggt i själva definitionen. Tyvärr förstår jag inte så mycket mer av vad du försöker säga i ditt inlägg men jag önskar dig lycka till med din utredning och rättsprocess.
Citera
2015-09-04, 20:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag tror inte särskilt många med vanföreställningar är medvetna om att de har vanföreställningar - det är liksom inbyggt i själva definitionen. Tyvärr förstår jag inte så mycket mer av vad du försöker säga i ditt inlägg men jag önskar dig lycka till med din utredning och rättsprocess.

Citat:
Jag har aldrig haft vanföreställningar, utan eller med bilder däremot så har jag fått hot om att det kommer att göras allt för att tolkas som så utav de självgoda röda tråden folket. Det är än av de jag kommer ta visa ett foto på först och den stackars missbildade tvillingen blir bra som signalement och sedan den med data killen som ville värva folk till att hålla koll på vissa svenskar och den som nästan orsakade en dödsolycka och pratade som de övriga .

Som sagt på måndag kommer tre bilder här, får se vad dessa har att säga en kanske var ett misstag men samma språk .....
Citera
2015-09-04, 20:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Som sagt på måndag kommer tre bilder här, får se vad dessa har att säga en kanske var ett misstag men samma språk .....

Spännande - jag hade missat att du ska lägga upp bilder! Ser fram emot det.
Citera
2015-09-04, 20:48
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Spännande - jag hade missat att du ska lägga upp bilder! Ser fram emot det.

Du har inte missat , jag kom på det nu då du använde liknande termer som de som hotade med att det just är det som kommer att tvinga mig bakom bom så att säga .

Tycker det är synd att ingen mr organisation erbjuder sig först att utreda detta och titta på bilderna mm , jag har som sagt inget val , jag går i KK snart, kommer inte fram och åter till mitt jobb mm med bil då jag numera bor på landet så ....

Jag måste säga till dem; att vill ni gå den lugna vägen så sätter ni in 19 på mitt konto nu på måndag med resterande *12 i åtanke . Och att vi utarbetar ett öppet sätt att berätta och ställa till rätta det ni i alla fall hållit på med i 20 år . Jag har suttit i ett fängelse odömd med era stasimetoder runt mig och jag har ingen sekretess jag behöver följa , jag sätter er!!!!

Jag kommer att hjälpa de som anser sig vara utsatta för dessa metoder genom att ge dem verktyg och råd att själva avgöra vad som är sant och inte (de med strålvapen etc, och då jag hade svårt att betala med era övergrepp tom för diktafoner och kameror så kommer även detta att ges råd om ) Kommer även att sätta igång ett projekt med flyktingar som ni inte gjort.

KL , Spk,LA, Jo G, hib ,GT ,BJ med många fler ni blir föremål för offentlig granskning alldeles snart.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-04 kl. 20:55.
Citera
2015-09-04, 20:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du har inte missat , jag kom på det nu då du använde liknande termer som de som hotade med att det just är det som kommer att tvinga mig bakom bom så att säga .

Tycker det är synd att ingen mr organisation erbjuder sig först att utreda detta och titta på bilderna mm , jag har som sagt inget val , jag går i KK snart, kommer inte fram och åter till mitt jobb mm med bil då jag numera bor på landet så ....

Jag måste säga till dem; att vill ni gå den lugna vägen så sätter ni in 19 på mitt konto nu på måndag med resterande *12 i åtanke . Och att vi utarbetar ett öppet sätt att berätta och ställa till rätta det ni i alla fall hållit på med i 20 år . Jag har suttit i ett fängelse odömd med era stasimetoder runt mig och jag har ingen sekretess jag behöver följa , jag sätter er!!!!

Jag kommer att hjälpa de som anser sig vara utsatta för dessa metoder genom att ge dem verktyg och råd att själva avgöra vad som är sant och inte (de med strålvapen etc, och då jag hade svårt att betala med era övergrepp tom för diktafoner och kameror så kommer även detta att ges råd om )

KL , Spk,LA, Jo G, hib , med många fler ni blir föremål för offentlig granskning alldeles snart.

Toppen, det här kan bli det första riktigt intressant som har hänt i den här och alla andra GS-trådar!
Citera
2015-09-04, 21:06
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Toppen, det här kan bli det första riktigt intressant som har hänt i den här och alla andra GS-trådar!

Känner jag som jag gör nu så blir det bilder i morgon redan , lite retuscherade men ändå, summan jag nämnde är bara ett mått på vad de ska ha i åtanke och kommer tillfalla mig ändå så småningom även om det inte kan backa tiden med hälsovård och trakasserier som gjort att möten jag planerat inte går längre att genomföra.20 års tortyr och förföljelse är för mycket, ingen ska behöv gå miste om livet så mycket och det med hjälp av sina hjälpredor på af, fk, polis,företag , fack etc .
Får nog en påhälsning redan i kväll då detta kommer de aldrig kunna ta sig ur i en offentlig prövning. Sjuka huvuden som ska styra är ingen bra ide...PUNKT

Glömde ett par initialer: ND , ÄC , K , mfl ni är på kartan inom kort. ta bort era infiltratörer snabbt nu så inga 15 åringar råkar illa ut era kräk.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-04 kl. 21:27.
Citera
2015-09-04, 21:38
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Du plisssken som har både det ena som kontakter, du nämnde soc mm : Brukar man säga tex att om du inte håller tyst så låser vi in dig för vanföreställningar ? Skadan borde ju redan vara uppenbar och inga hot kan ta en person i från skadan ? (bara en liten hint om kopian som snart kommer upp, Tvillingen )
Senast redigerad av Harfager 2015-09-04 kl. 22:25.
Citera
2015-09-04, 21:38
Medlem
Citat:
Känner jag som jag gör nu så blir det bilder i morgon redan , lite retuscherade men ändå, summan jag nämnde är bara ett mått på vad de ska ha i åtanke och kommer tillfalla mig ändå så småningom även om det inte kan backa tiden med hälsovård och trakasserier som gjort att möten jag planerat inte går längre att genomföra.20 års tortyr och förföljelse är för mycket, ingen ska behöv gå miste om livet så mycket och det med hjälp av sina hjälpredor på af, fk, polis,företag , fack etc .
Får nog en påhälsning redan i kväll då detta kommer de aldrig kunna ta sig ur i en offentlig prövning. Sjuka huvuden som ska styra är ingen bra ide...PUNKT

Glömde ett par initialer: ND , ÄC , K , mfl ni är på kartan inom kort. ta bort era infiltratörer snabbt nu så inga 15 åringar råkar illa ut era kräk.

Är det du som står bakom gardinen kan du se mig vinka? blev tvingad till att stå och kolla dig fick sms
med hot att saker kan hända om inte jag skulle göra som dom sa skulle det gå illa i morgon hur länge skall man stå omdom går ut följer man efter någon annan tar över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in