Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Spännande - jag hade missat att du ska lägga upp bilder! Ser fram emot det.
Du har inte missat , jag kom på det nu då du använde liknande termer som de som hotade med att det just är det som kommer att tvinga mig bakom bom så att säga .
Tycker det är synd att ingen mr organisation erbjuder sig först att utreda detta och titta på bilderna mm , jag har som sagt inget val , jag går i KK snart, kommer inte fram och åter till mitt jobb mm med bil då jag numera bor på landet så ....
Jag måste säga till dem; att vill ni gå den lugna vägen så sätter ni in 19 på mitt konto nu på måndag med resterande *12 i åtanke . Och att vi utarbetar ett öppet sätt att berätta och ställa till rätta det ni i alla fall hållit på med i 20 år . Jag har suttit i ett fängelse odömd med era stasimetoder runt mig och jag har ingen sekretess jag behöver följa , jag sätter er!!!!
Jag kommer att hjälpa de som anser sig vara utsatta för dessa metoder genom att ge dem verktyg och råd att själva avgöra vad som är sant och inte (de med strålvapen etc, och då jag hade svårt att betala med era övergrepp tom för diktafoner och kameror så kommer även detta att ges råd om ) Kommer även att sätta igång ett projekt med flyktingar som ni inte gjort.
KL , Spk,LA, Jo G, hib ,GT ,BJ med många fler ni blir föremål för offentlig granskning alldeles snart.