2015-09-03, 13:38
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba.Sedo
Så om det finns massa överflödig befolkelse som behöver dö som du säger, varför inte skicka agenter att förgifta massa människor, istället för att trakassera personer i över 20 år och hoppas att dom tar livet av sig. Fattar du tiden och pengarna som läggs ned på detta som du hävdar? Du fattar väl att det inte är hållbart

Ang tid och pengar det kostar :
Om du översätter detta till att i stället skita i vanlig bonna heder och i folks väl och ve för att tjäna pengar så fattar du kanske enklare.

Jag fick en person att sälja sin aktier i ett oljebolag som var på tapeten för några år sedan då de exploaterade endast, utan att ge något tillbaka. Det tycker jag är ohederligt och de tjänade mycket pengar på detta .

Att jag blev utsatt är för att jag kan sätta dem alla , jag har varit nära döden i olyckor flera gånger sedan dessa började och jag kunde inte förstå varför detta började med dessa runt.

Men de har inte råd att lita på någons heder ,jag tänkte absolut inte säga något om dessa först och ville notera så lite som möjligt om namn telefonnummer mm för att inte ofrivilligt sätta dem genom att försäga mig.

Jag försökte ordna upp allt runt mig då jag misstänkte att dessa var poliser allihopa och ville inte ta deras tid senare men har sätt utstuderade händelser som att tex då en läkare gjorde en adekvat undersökning av mina långvarig besvär genom att ta en röntgen och säga att det helt klart beror på detta för att sedan avsluta allt och skriva något annat i journalen.

Jag såg lite smärtfylld ut och kisade mot solen etc , använde sömnmedel för att somna då detta smärtar mm och de såg nog sin stora chans att förklara det som psykiska problem samtidigt som de var på en varje dag på nätter , jobb etc för tat trötta ut en en mer .

Jag har videodagböcker där jag ser hur jag såg ut innan behandling och operation (besvären är långt i från bra men den eviga smärtan har minskat betydligt) med spända anletsdrag och trött min förövrigt. Tycker någon att dessa ska förbli outredda ?

Såg en hög politiker som tittade på mig i början av detta på en buss och med senare yttranden och andra på "bussen möten " med samma politiska färg så behöver jag verkligen stöd för att utredda detta och deras valarbetare har nog väldigt bra betalt för att sitta på nätet och idiotförklara alla som nämner något om deras valboskaps fösnings tekniker.

Den höga politikerna kan varit där av en slump men visst med alla yttranden och annat så misstänkte jag att det kunde vara väl skyddat av dem. Förövrigt den länk jag var nämnd och grovt vinklad i rör ganska mycket samma politiska färg.

Jag hade ingen direkt politisk åsikt på den tiden detta började bara att logik, förnuft och rätt riktad välmening borde gälla och denna färg som jag nämnt har tappat bort sig och skor sig enbart själva numer så ...
Senast redigerad av Harfager 2015-09-03 kl. 14:37.
Citera
2015-09-03, 18:23
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba.Sedo
Så om det finns massa överflödig befolkelse som behöver dö som du säger, varför inte skicka agenter att förgifta massa människor, istället för att trakassera personer i över 20 år och hoppas att dom tar livet av sig. Fattar du tiden och pengarna som läggs ned på detta som du hävdar? Du fattar väl att det inte är hållbart
Att det finns personer som inte anses vara anställningsbara är uppenbart, men det är förstås inte så lätt att bedöma hur många procent av de arbetslösa som räknas dit. Vi kostar samhället pengar om vi inte kan ordna vår försörjning på annat sätt. Och det är inte lätt att bilda familj utan en någotsånär ordnad ekonomi och dödstalen för ensamstående är högre. Likaså är dödligheten bland mobbade och outsiders högre.

Vi lever i ett modernt samhälle och det går inte för sig att öppet avliva stora befolkningsgrupper. Men det går alldeles för jävligt lätt att mobilisera människor mot varandra, och med statistik och framförhållning blir resultatet det önskade på ett mer "civiliserat" sätt.
Citera
2015-09-03, 18:50
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Vad bygger du det på?
Syftar du på den naturliga ingrupp/utgrupp-indelningen är du långt från vad "gang stalking" påstås vara.
Jag vet inte vilken bild du gör dig av gangstalking eller vilken bevisbörda du vill lägga på mig. Termen society stalking beskriver nog företeelsen bättre och det är närmast en självklarhet att det existerar, enligt min bild.

Om jag har förstått begreppen in- och utgrupper rätt så beskriver de hur grupperingar bildas vilka förringar varandras värderingar. Inom gruppen sätter man sina egna värderingar mycket högt och ibland andra gruppers värderingar mycket lågt. Grupper av personer som känner sig utvalda för en hemlig verksamhet med stöd av vissa auktoriteter, vars värderingar innefattar att vissa målgrupper och deras värderingar har ringa värde, tycks stämma in ganska bra på båda begreppen.
Citera
2015-09-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Jag vet inte vilken bild du gör dig av gangstalking eller vilken bevisbörda du vill lägga på mig. Termen society stalking beskriver nog företeelsen bättre och det är närmast en självklarhet att det existerar, enligt min bild.

Om jag har förstått begreppen in- och utgrupper rätt så beskriver de hur grupperingar bildas vilka förringar varandras värderingar. Inom gruppen sätter man sina egna värderingar mycket högt och ibland andra gruppers värderingar mycket lågt. Grupper av personer som känner sig utvalda för en hemlig verksamhet med stöd av vissa auktoriteter, vars värderingar innefattar att vissa målgrupper och deras värderingar har ringa värde, tycks stämma in ganska bra på båda begreppen.

Organiserad gang stalking.
Organiserat finns i namnet, implicit en organisation som sysslar med det, sen kan man läsa in nivån "facebookgrupp" eller "företag" i 'organisation'.
Ska man utgå från vad de utsatta säger, och något annat har vi inte att gå på, rör det sig om hundratals personer på diverse myndigheter och företag som ägnar dagarna åt att sitta i bilar och dunka musik, spruta parfym genom brevlådor, förfölja, sprida rykten och så vidare - allt för att störa de utsatta.
De logistiska kraven för att genomföra detta för dussintals personer dygnet runt året runt är inte att förakta. Detta är gang stalking, enligt de utsatta.
Trådens fråga är om det förekommer - du påstår att det är naturligt att det förekommer - jag söker det som får dig att anse att detta är naturligt, i någon mer specifik bemärkelse än "människor är naturliga därför är allt vi gör naturligt".
Citera
2015-09-03, 19:18
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Organiserat finns i namnet, implicit en organisation som sysslar med det, sen kan man läsa in nivån "facebookgrupp" eller "företag" i 'organisation'.
Ska man utgå från vad de utsatta säger, och något annat har vi inte att gå på, rör det sig om hundratals personer på diverse myndigheter och företag som ägnar dagarna åt att sitta i bilar och dunka musik, spruta parfym genom brevlådor, förfölja, sprida rykten och så vidare - allt för att störa de utsatta.
De logistiska kraven för att genomföra detta för dussintals personer dygnet runt året runt är inte att förakta. Detta är gang stalking, enligt de utsatta.
Trådens fråga är om det förekommer - du påstår att det är naturligt att det förekommer - jag söker det som får dig att anse att detta är naturligt, i någon mer specifik bemärkelse än "människor är naturliga därför är allt vi gör naturligt".

Hundratals på myndigheter? Är nog en stor portion andra som inte klarar/ är för fina för ett ett vanligt jobb som inte jobbar på myndighet som ingår .
Om mitt kommer fram så kommer storleken synas och jag har sett släktskap på flera platser så det är nog ganska så slutet även om de har nyckelposter en hel del av dem och gemensam partibok oftast kanske ....
Citera
2015-09-03, 19:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Om du tänker dig släkt och vänner till min berättelse nedan så förstår du att att alla som förlorar poster, jobb, skolor och alla andra fördelar och förmåner är många och några liv som ändå ska dö om 100 år gör inget om de snabbar på lite för att skydda sina intressen med något svepskäl eller helt klart en ovilja att möta rätten och sedan fängelse.

Skulle polisskolans rektor haft inflytandet att sysselsätta människor bort från sitt eget "dilemma" så hade han nog gjort det. Jag var i stort tyst men inte nu längre då jag inte kan skada de jag tex jobbade hos längre genom att säga var vissa av händelserna ägde rum.

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Ang tid och pengar det kostar :
Om du översätter detta till att i stället skita i vanlig bonna heder och i folks väl och ve för att tjäna pengar så fattar du kanske enklare.

Jag fick en person att sälja sin aktier i ett oljebolag som var på tapeten för några år sedan då de exploaterade endast, utan att ge något tillbaka. Det tycker jag är ohederligt och de tjänade mycket pengar på detta .

Att jag blev utsatt är för att jag kan sätta dem alla , jag har varit nära döden i olyckor flera gånger sedan dessa började och jag kunde inte förstå varför detta började med dessa runt.

Men de har inte råd att lita på någons heder ,jag tänkte absolut inte säga något om dessa först och ville notera så lite som möjligt om namn telefonnummer mm för att inte ofrivilligt sätta dem genom att försäga mig.

Jag försökte ordna upp allt runt mig då jag misstänkte att dessa var poliser allihopa och ville inte ta deras tid senare men har sätt utstuderade händelser som att tex då en läkare gjorde en adekvat undersökning av mina långvarig besvär genom att ta en röntgen och säga att det helt klart beror på detta för att sedan avsluta allt och skriva något annat i journalen.

Jag såg lite smärtfylld ut och kisade mot solen etc , använde sömnmedel för att somna då detta smärtar mm och de såg nog sin stora chans att förklara det som psykiska problem samtidigt som de var på en varje dag på nätter , jobb etc för tat trötta ut en en mer .

Jag har videodagböcker där jag ser hur jag såg ut innan behandling och operation (besvären är långt i från bra men den eviga smärtan har minskat betydligt) med spända anletsdrag och trött min förövrigt. Tycker någon att dessa ska förbli outredda ?

Såg en hög politiker som tittade på mig i början av detta på en buss och med senare yttranden och andra på "bussen möten " med samma politiska färg så behöver jag verkligen stöd för att utredda detta och deras valarbetare har nog väldigt bra betalt för att sitta på nätet och idiotförklara alla som nämner något om deras valboskaps fösnings tekniker.

Den höga politikerna kan varit där av en slump men visst med alla yttranden och annat så misstänkte jag att det kunde vara väl skyddat av dem. Förövrigt den länk jag var nämnd och grovt vinklad i rör ganska mycket samma politiska färg.

Jag hade ingen direkt politisk åsikt på den tiden detta började bara att logik, förnuft och rätt riktad välmening borde gälla och denna färg som jag nämnt har tappat bort sig och skor sig enbart själva numer så ...
Citera
2015-09-03, 19:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Att det finns personer som inte anses vara anställningsbara är uppenbart, men det är förstås inte så lätt att bedöma hur många procent av de arbetslösa som räknas dit. Vi kostar samhället pengar om vi inte kan ordna vår försörjning på annat sätt. Och det är inte lätt att bilda familj utan en någotsånär ordnad ekonomi och dödstalen för ensamstående är högre. Likaså är dödligheten bland mobbade och outsiders högre.

Vi lever i ett modernt samhälle och det går inte för sig att öppet avliva stora befolkningsgrupper. Men det går alldeles för jävligt lätt att mobilisera människor mot varandra, och med statistik och framförhållning blir resultatet det önskade på ett mer "civiliserat" sätt.

Varför skulle folk organisera sig för att stöta ut de som du beskriver som redan utstötta?
It makes no sense...
Citera
2015-09-03, 19:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Pröva såhär istället:

Jag vet inte vilken bild du gör dig av gangstalking eller vilken bevisbörda du vill lägga på mig. Termen vanföreställning beskriver nog företeelsen bättre och det är närmast en självklarhet att det är en av orsakerna, enligt min bild.

Om jag har förstått begreppen in- och utgrupper rätt så beskriver de hur grupperingar bildas vilka förringar varandras värderingar. Inom gruppen sätter man sina egna värderingar mycket högt och ibland andra gruppers värderingar mycket lågt. Grupper av personer som känner sig utvalda för en gangstalking, ofta med stöd av berättelser från folk i liknande självupplevda situationer på internet, vars värderingar innefattar att vissa målgrupper och deras värderingar har ringa värde, tycks stämma in ganska bra på båda begreppen
Citera
2015-09-03, 20:19
Medlem
FreedomDeeps avatar
Hämtat från trådstarten (inlägg 1)...

"I denna tråd diskuterar vi om organiserad gang stalking förekommer. Notera dock att inlägg som INTE handlar om just detta kommer raderas obönhörligen; detta är inte platsen för diskussion om "troendes" sjukdomar..."

Kanske borde inlägg likt nedan raderas?

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det var ett av de dummaste dokument jag läst.

Jag råkar ut för liknande saker dagligen men inte fan springer jag omkring och tror att alla grannar, poliser, läkare, arbetsförmedling och fan och hans moster håller på med någon jävla GS mot mig.

Sök hjälp - och då menar jag inte från en jurist.

Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Eller så var det bara barn och gstalkingen sitter ditt huvud..Gå till 3 psykologer och få utlåtande minst 2 kommer att säja att problemet ligger hos dig.

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej då, det är inga problem att koppla. Du länkar till ett dokument som du anser ger en bra beskrivning av "metoderna". Och det första exemplet av "metoder" handlar om grannar som stänger bildörrar.

Och då drar jag slutsatsen att dokumentet är skrivet av en narcissistisk idiot som tror att alla världens händelser snurrar runt honom. Jag drar även slutsatsen att de som tycker dokumentet är bra troligen delar upplevelser med författaren.

Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Som nära anhörig till person som påstod sig vara förföljd (gangstalking).Som höll kvar en 7 årig flicka
som skulle vara delaktig i detta..Sök hjälp det finns ingen logik i ditt resonemang,det fall som jag kom i kontakt med slutade mycket illa..
Citera
2015-09-03, 20:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Pröva såhär istället:

Jag vet inte vilken bild du gör dig av gangstalking eller vilken bevisbörda du vill lägga på mig. Termen vanföreställning beskriver nog företeelsen bättre och det är närmast en självklarhet att det är en av orsakerna, enligt min bild.

Om jag har förstått begreppen in- och utgrupper rätt så beskriver de hur grupperingar bildas vilka förringar varandras värderingar. Inom gruppen sätter man sina egna värderingar mycket högt och ibland andra gruppers värderingar mycket lågt. Grupper av personer som känner sig utvalda för en gangstalking, ofta med stöd av berättelser från folk i liknande självupplevda situationer på internet, vars värderingar innefattar att vissa målgrupper och deras värderingar har ringa värde, tycks stämma in ganska bra på båda begreppen

Eller så prövar du så här istället: Varför fanns det uteliggare innan som inte gick att ordna en husvagn , stuga åt ?

Det sysselsätter frivilligorganisationerna med härbärgen , insamlingar föreningsverksamhet etc men vill inte uteliggarna hellre ha ett tak överhuvudet och en inkomst eller socialbidrag hellre?

Uteliggarna och a-lagarna är en del utav systemet annars skulle det vara löst. De fungerar som skrämmor som man ska akta sig för att hamna i/hos här i livet. Sedan om det är somatiska sjukdomar eller beroenden som satt dem där i skiten struntas totalt i.

Och hittas jag på en parkbänk som uteliggare så är de ju ingen som frågar om det, då dessa kommer sprida skit om mig tills de åker dit eller jag är död det är ju inget konstigt om en stalkad blir av med allt om bara någon på arbetsförmedling någon på fk , läkare och andra går samman för att göra ens liv riktigt surt.
Synd bara att jag har namnen och även en massa sammanträffanden de aldrig kan prata sig ur.
Citera
2015-09-03, 20:35
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Apropå vad de utsatta säger…Hämtat från tidigare nämnda bok (se inlägg 825):

“When one analyzes the complaints being voiced by victims of organized stalking from each state, striking similarities are very apparent. All of the victims are experiencing stalking, break-ins, appliance tampering and remote neural monitoring. The stalking groups are obviously networking with each other or following a template of proven successful tactics.

Nätverkande kan förklara varför organized stalking fortsätter trots att offret flyttar till exempelvis en annan delstat. Efter 2-3 månaders uppehåll rapporterar offren vanligtvis att tortyren börjar igen.
Citera
2015-09-03, 20:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Eller så prövar du så här istället: Varför fanns det uteliggare innan som inte gick att ordna en husvagn , stuga åt ?
För att vissa uteliggare inte ville ha en ordnad bostad, oftast av skälet att de var för psykiskt sjuka för att klara av att hantera ett fast boende. Tacka nedmonteringen av psykvården för det.
(Detta enkla och sanna svar eliminerar resten av frågorna du ställde så jag jklippte bort dem)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in