2015-09-02, 18:52
Medlem
growingpeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Hon förtidspensionerades vid 49 års ålder!

Fullständigt ointressant!!!!!!!! Hon började skriva på Snaphanen.dk och även böckerna har tillkommit efter att hon har fyllt 65 år.
Läs - om du kan läsa- vad hon har åstadkommit och skit i hennes förflutna....
Citera
2015-09-02, 18:53
Medlem
Civilizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Tack Expressen för att ni uppmärksammar detta, det var på tiden. Det är tråkigt när anonyma enstöringar skriver i hemlighet på det här sättet utan att man vet vem det är. Nu vet jag vem det är och jag hade inte läst hennes faktisk mycket klarsynta texter tidigare.

Denna är kanonbra! Handlar om den svenska pensionärsdamen och frivilligarbetaren från Röda Korset som lynschades av en kriminell invandrar-arab i sammarbete med konsensus/värdegrunds-media.

Mycket läsvärt, varning för er med högt blodtryck.

http://snaphanen.dk/2014/07/07/sonda...n-skordar-liv/

Nu kommer väljarna till Sveriges största parti övertygas ännu mer i sitt val, och nya kommer kanske tillkomma tack vare att fler läser texterna.

Mot 30% gott folk. Kämpa!

Jag måste erkänna att jag själv inte heller tidigare läst hennes texter. Denna läste jag nyss och den var mycket tänkvärd och välskriven.
Citera
2015-09-02, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cut-N-Mix
Jag tycker folk får lära sig att om de vill kontrollera bilden av sig själva och information som kan användas mot en så är det betydligt lämpligare att lägga allt på bordet. Att vara öppen och ärlig är ett av de bästa sätten att vara hemlig på. Varför ska man ge makt åt andra människor genom att dölja saker?
Om du hade haft ett jobb någon gång så hade du kanske förstått.
Citera
2015-09-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Lol. Jag har nu läst det som jag kan hitta av henne, och hon är ju en klassisk narcissistisk rättshaverist med paranoida drag (detta oaktat vilka åsikter hon torgför). Så jag tror inte det. Renodlat vansinne att sk Sverigvänner idoliserar henne. Finns ingen någorlunda intellektuell som skulle ta henne på allvar.
Men om din analys skulle vara korrekt, är det då inte väldigt besynnerligt och anmärkningsvärt att DN och Expressen nu tar henne på så väldigt stort allvar att de kämpar med näbbar och klor för att misskreditera henne? Om hon bara vore en gammal foliehatt ibland Internets alla gamla foliehattar, varför i fridens namn iggar de inte bara henne fullständigt?
Senast redigerad av bammerz 2015-09-02 kl. 19:09.
Citera
2015-09-02, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
EXPRESSEN HAR DELETAT

Ulf Nilsons krönika om JC och hennes bok tycks vara raderad. Kan nån hitta den..
http://www.expressen.se/kronikorer/u...vag-at-helvete

Krönikan från 2010 debatteras här på FB
(FB) Expressens Ulf N om skrämmande bok "Världsmästarna, när Sverige blev mångkulturellt"
Läste den så sent som för två timmar sen... Men verkar borta nu ja.
Citera
2015-09-02, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av growingpeople
Fullständigt ointressant!!!!!!!! Hon började skriva på Snaphanen.dk och även böckerna har tillkommit efter att hon har fyllt 65 år.
Läs - om du kan läsa- vad hon har åstadkommit och skit i hennes förflutna....

Varför ska man bortse från många år av bidragsparasiterande av skattepengar baserade på fejksjukdomar?
Senast redigerad av Bandstarter 2015-09-02 kl. 18:57. Anledning: Glömde citatet.
Citera
2015-09-02, 18:57
Citat:
Ursprungligen postat av manne1337
Efter senaste dagarnas händelse kommer nu Expressens hämnd: man hänger ut Julia Caesar med både namn och bild!!

http://unvis.it/www.expressen.se/kul...-julia-caesar/

Vad tycker ni? Tankar och åsikter? Gick Expressen för långt?

Notera att det är Annika Hamrud som skrev artikeln..

Jag tycker att just Expressen här har klätt av sig självt.
Expressen avslöjar ju själv här hur reellt sjuk i huvudet man faktiskt måste vara för att bli just en journalist.
Citera
2015-09-02, 18:58
Medlem
läs mer om JCs idevärld
https://ligator.wordpress.com/2015/0...iska-idevarld/
Citera
2015-09-02, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Lol. Jag har nu läst det som jag kan hitta av henne, och hon är ju en klassisk narcissistisk rättshaverist med paranoida drag (detta oaktat vilka åsikter hon torgför). Så jag tror inte det. Renodlat vansinne att sk Sverigvänner idoliserar henne. Finns ingen någorlunda intellektuell som skulle ta henne på allvar.

Lol själv. Är det din analys så tillhör du inte de någorlunda intellektuella.
Citera
2015-09-02, 18:59
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Varför ska man bortse från många år av bidragsparasiterande av skattepengar baserade på fejksjukdomar?
Därför att kommunistmedia själva lever på bidrag liksom ett gäng inkompetenta politiker.
Citera
2015-09-02, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Du är obetalbar Den fina vänstern.. ena dagen är det synd om åldringar med tvivelaktiga diagnoser med det gäller bara så länge man har rätt åsikt Är det modifierad klasskamp numera? Alla ska med, men bara om du tycker rätt!

Hahaha, där har vi det! Vet inte varför jag diskuterar med patrask, så fort jag säger något patrasket inte kan svara på så anklagas jag för att vara vänster
Citera
2015-09-02, 19:01
Bannlyst
Expressen, Aftonbladet, DN, SVT kulturnyheter m fl. visar enbart sin inkompetens vad gäller de lagar som vi får förhålla oss till i Sverige.

Åsikts-och yttrandefrihet finns inskriven i regeringsformen, vilken är en grundlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in