2015-09-02, 18:36
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men anledningen till att hon ville vara anonym var ju inte sjukdom eller ålder, utan att hon ville undvika exakt det som nu har inträffat. Att utsättas för personangrepp med alla trick som finns i den postmarxistiska verktygslådan. Att bli hånad, förlöjligad, förminskad och allt annat jävulskap som svinen hittar på, allt utom att bemöta åsikterna, för det aktar man sig för.

Bojkotta Bonniers!

Hon får gärna syssla med personangrepp, hetsa andra, hänga ut journalister med namn och telefonnummer men själv vill hon förbli osynlig. Kallas hyckleri.

Hycklare ska hängas ut. Är man en maktfaktor och som speceillet hetsar mot oliktänkare och inte respekterar demokratin.
Hon skriker ju hela tiden på åsikiktskorridoren om invandrare och deras brott. Men när hon själv blir uthängd då skriker hennes lydiga små lamm om åsiktskorridor....

Burr.... ni är fan inte kloka.
Silare.
Citera
2015-09-02, 18:38
Medlem
zorceuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Kriminella as ska inte vara anonyma

Bidra gärna med relevant gärningsbeskrivning och bevisning enligt svea rikes lag tack, för jag har inte sett något kriminellt utdrag på henne i det lilla jag läst.

Edit.
Glöm frågan, jag inser att det är något fel på min ignore så att jag råkar se ärkenöten hushlittledarlings inlägg och jag är väl medveten om att det aldrig kommer att komma relevanta svar från den användaren då det aldrig någonsin hänt.
Senast redigerad av zorceus 2015-09-02 kl. 18:44.
Citera
2015-09-02, 18:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casparaidis123
Med all respekt för den gamla dams hälsa etc, MEN

Skriver man som hon gör, författar böcker som hon gör, bloggar som hon gör. Måste man faktiskt tåla att själv bli granskad, måhända att journalisters arbetsmetoder går att ifrågasätta men HAAALÅ, hur naiv får man vara!?! Journalisters jobb är att hitta scoop och andra smaskigheter som svensson kan sitta o runka till hemma i tv soffan.
Men jag har inte sett någon som helst "granskning". Bara personangrepp & svartmålning. Om hon nu plötsligt anses vara en viktig debattör så borde man ju kontinuerligt ha bemött hennes skriverier med motargument & repliker, men det har inte förekommit.
Citera
2015-09-02, 18:40
Medlem
Levt på bidrag, konspiratorisk, el-allergi och hetsar mot andra svaga - Låter som vilken SDare som helst. Hon fyller ut SD-bilden rätt bra.

Vad hette snubben som bodde i Turkiet och skrev för Politiskt Inkorrekt? Han var också en djävla bitter snubbe som levde på bidrag och gnällde på invandrare.
Han dog lite senare.

Finns många förtidsarbetslösa som lever på bidrag och sitter och gnäller på alla politiker. Bittra små loosers som känner att de lever upp när de får sitta bakom sina skärmar och sprida hat. Spränga PK.

Byfånen goes King.
Citera
2015-09-02, 18:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Hon får gärna syssla med personangrepp, hetsa andra, hänga ut journalister med namn och telefonnummer men själv vill hon förbli osynlig. Kallas hyckleri.

Hycklare ska hängas ut. Är man en maktfaktor och som speceillet hetsar mot oliktänkare och inte respekterar demokratin.
Hon skriker ju hela tiden på åsikiktskorridoren om invandrare och deras brott. Men när hon själv blir uthängd då skriker hennes lydiga små lamm om åsiktskorridor....

Burr.... ni är fan inte kloka.
Silare.
Du ser inte skillnaden i att hon framför sina åsikter, medan motståndarsidan enbart går till personangrepp & svartmålning. På vilket sätt har hon "hetsat" mot oliktänkare? På vilket sätt har hon inte "respekterat" demokratin?

Du menar att om man påtalar den kraftiga överrepresentationen bland vissa invandrargrupper så får man inte vara anonym?

Vad heter du själv & var bor du?
Citera
2015-09-02, 18:43
Medlem
Citat:
Men jag har inte sett någon som helst "granskning". Bara personangrepp & svartmålning. Om hon nu plötsligt anses vara en viktig debattör så borde man ju kontinuerligt ha bemött hennes skriverier med motargument & repliker, men det har inte förekommit.

https://ligator.wordpress.com/2015/09/01/bloggaren-julia-caesars-nazistiska-idevarld/

En klok analys av hennes idé-värld.
En konspiratorisk skitkärring skulle jag säga... han uttrycker sig mer nyanserat.
Citera
2015-09-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorceus
Bidra gärna med relevant gärningsbeskrivning och bevisning enligt svea rikes lag tack, för jag har inte sett något kriminellt utdrag på henne i det lilla jag läst.

Att hänga ut en journalist med telefonnummer och adress

http://www.dagensmedia.se/nyheter/print/dagspress/article3926510.ece

Och det är dessutom landsförräderi att, som tant-hat, hetsa mot våra folkvalda politiker. Hon borde sättas ut på torget, naken, och sen på med tjära och fjädrar och gå med dumstruten på genom Sverige.

Det roliga är att "jag finner inget i hennes ord som är farligt", men om en muslim går på gatan då får han ta hela muslimhatet personifierad.

Hon får sitta och skriva om att politiker är landsförrädare som dödar svenska folket. Konspiration, konspiration. Men när nån säger: Men du själv då?
Då försvarar varenda lilla Hat-troll henne... med just orden: "Man får väl skriva vad man vill?"

Ok... får man? Får en muslim skriva vad den vill?
Citera
2015-09-02, 18:53
Medlem
Citat:
Du ser inte skillnaden i att hon framför sina åsikter, medan motståndarsidan enbart går till personangrepp & svartmålning. På vilket sätt har hon "hetsat" mot oliktänkare? På vilket sätt har hon inte "respekterat" demokratin?

Du menar att om man påtalar den kraftiga överrepresentationen bland vissa invandrargrupper så får man inte vara anonym?

Vad heter du själv & var bor du?

Så nu passar det att försvara yttrandefriheten och åsiktfriheten. Men när alla andra journalister, politiker, muslimer, invandrare, feminister yttrar sig då kommer varenda internet-rasist-troll och skriker "HÅLL KÄFTEN DJÄVLA PARASIT OCH LANDSFÖRRÄDARE".... Då skriver Bitter-fittan-hat-tant på sin snaphane blogg om åsiktförtryck och Bonnier osv....

Jag lovar dig att varenda en av som nu skriker om åsiktsfrihet aldrig skulle tillåta en muslim att ha en åsikt i rutan. "Passar det inte åk hem"....

Jag säger likadant. Passar det inte - flytta från sverige då.

Om du inte kan läsa hennes hat mot sverige, politiker, journalister, media, invandrare och framförallt muslimer är du djäääääävligt hjärntvättad.
Citera
2015-09-02, 18:53
Medlem
zorceuss avatar
Citat:
Att hänga ut en journalist med telefonnummer och adress

http://www.dagensmedia.se/nyheter/print/dagspress/article3926510.ece

Och det är dessutom landsförräderi att, som tant-hat, hetsa mot våra folkvalda politiker. Hon borde sättas ut på torget, naken, och sen på med tjära och fjädrar och gå med dumstruten på genom Sverige.

Det roliga är att "jag finner inget i hennes ord som är farligt", men om en muslim går på gatan då får han ta hela muslimhatet personifierad.

Hon får sitta och skriva om att politiker är landsförrädare som dödar svenska folket. Konspiration, konspiration. Men när nån säger: Men du själv då?
Då försvarar varenda lilla Hat-troll henne... med just orden: "Man får väl skriva vad man vill?"

Ok... får man? Får en muslim skriva vad den vill?

Så inte kriminell då, eftersom du inte kunde visa på något kriminellt?
Citera
2015-09-02, 18:54
Medlem
Citat:

Edit.
Glöm frågan, jag inser att det är något fel på min ignore så att jag råkar se ärkenöten hushlittledarlings inlägg och jag är väl medveten om att det aldrig kommer att komma relevanta svar från den användaren då det aldrig någonsin hänt.

Då ber jag Admin att ta bort inlägget.
Citera
2015-09-02, 18:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
https://ligator.wordpress.com/2015/09/01/bloggaren-julia-caesars-nazistiska-idevarld/

En klok analys av hennes idé-värld.
En konspiratorisk skitkärring skulle jag säga... han uttrycker sig mer nyanserat.
Det festliga är att hennes skriverier tack vare dessa "genomgångar" får en mycket större spridning än innan. De flesta av hennes idéer delas förmodligen av en majoritet av befolkningen.
Citera
2015-09-02, 18:59
Medlem
Citat:
Så inte kriminell då, eftersom du inte kunde visa på något kriminellt?

Hela sidan är ju hets mot folkgrupper och kultur och etnicitet. Jag kan radda upp inlägg på inlägg där hon utmålar muslimer som apor, våldtäktsmän osv.

Listan blir för lång.
Hon har varit anonym tills nu och då kan man inte anmäla. Nu är hon uppdragen ut skithögen då hoppas jag att nån anmäler henne för förtal, hot, ärekränkning, hets mot folkgrupp, osv osv osv....

In med hat-haggan i fängelset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in