Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-01, 14:00
Medlem
Folkets Hus i Holmsund, en privatfest i lördags där en 21-åring dog efter fall från fönster.
Vad hände egentligen? En lek som slutade i en katastrof?

Västerbottens Kuriren: http://www.vk.se/1518925/foll-fran-fonster-avled
– Det fanns ett stort antal människor på platsen och vi har en bra bild av vad som har hänt. Inget talar för något annat än att det är en tragisk olycka (citat polis till vk?
Citera
2015-09-01, 16:52
Medlem
Collinas avatar
Vem?
Citera
2015-09-01, 16:54
Medlem
KerhoffizHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastarhundennu
Folkets Hus i Holmsund, en privatfest i lördags där en 21-åring dog efter fall från fönster.
Vad hände egentligen? En lek som slutade i en katastrof?

Västerbottens Kuriren: http://www.vk.se/1518925/foll-fran-fonster-avled
– Det fanns ett stort antal människor på platsen och vi har en bra bild av vad som har hänt. Inget talar för något annat än att det är en tragisk olycka (citat polis till vk?

Under lördagskvällen och natten mot söndag genomfördes en privat fest på Folkets hus i Obbola.
Citera
2015-09-01, 20:44
Medlem
tyst i detta?
Citera
2015-09-01, 21:01
Medlem
Enligt kommentarer på fb kan det troligtvis röra sig om en n*cklas s*derstr*m *i &*ö, vet dock inget mer än att kommentarerna, ålder och plats verkar stämma in med artikeln.
Citera
2015-09-01, 22:10
Medlem
Du har så rätt i personens namn. Tragiskt!
Citera
2015-09-01, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yille
Enligt kommentarer på fb kan det troligtvis röra sig om en n*cklas s*derstr*m *i &*ö, vet dock inget mer än att kommentarerna, ålder och plats verkar stämma in med artikeln.

Fick det namnet med senare
Citera
2015-09-02, 09:12
Medlem
theodor.busses avatar
WTF? Det rör sig om ett tvåvåningshus - utan balkonger. Han måste ha haft extremt otur. Jag ramlade från andra våningen när jag var liten (drygt 50 år sedan) och fick bara skrubbsår...
Citera
2015-09-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
WTF? Det rör sig om ett tvåvåningshus - utan balkonger. Han måste ha haft extremt otur. Jag ramlade från andra våningen när jag var liten (drygt 50 år sedan) och fick bara skrubbsår...
Av vad jag har hört landade han på en kabelvinda (en stor som används på byggen) och bröt nacken. Så riktigt otur med andra ord.
Citera
2015-09-02, 17:42
Medlem
Precis, han for med pannan i marken..
Så sjukt tragiskt, otroligt skön person var han. Olyckligt är bara förnamnet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in