Citat:
Ursprungligen postat av
Lennybuz
det jag syftar på med inläggen är om någon polis eller liknande kollat upp vilka anställda Lena hade vid tidpunkten (som hade tillgång till att låsa där). jag vet vad jag såg. jag såg två mörkhyade som låste grinden bakom kafeet ut mot containern(det är som grindar i stål) och jag undrar också om inte containern flyttats efter denna tidpunkt. nej jag har inte kontaktat någon.
Kan det kanske vara inhyrda städare från nån firma? Men, skulle tro att polisen kollat upp all personal redan. Förresten, om du själv tror att du kanske gjort en viktig iakttagelse, varför har du inte kontaktat polisen utan skriver istället om vad du såg här?
Rent hypotetiskt - vad det gäller DNA/blodspår från MGM (troligen på kläder hon hade på sig) tror jag att det kan vara så illa att han skadat sig när han försökt trycka in LH:s kropp i ett "för litet" utrymme, t.ex plåtskåp man använder för förvaring av kläder o.dyl. Stress, bråttom, panik och våld - då kan man lätt skada sig utan att knappt känna eller märka att man kanske skrapat sig lite och blöder.
Det här var bara lite funderingar, är ju så lite man fått veta.