2015-09-01, 08:51
Medlem
uffeoboys avatar
Sky sources understand Crystal Palace striker Glenn Murray will have a medical at Bournemouth this morning.
Citera
2015-09-01, 09:34
Medlem
DaKaktuzs avatar
BREAKING NEWS

Celtic's Virgil Van Dijk is expected to join Southampton later today for a fee in the region of £11.5m, according to Sky sources.

Wenger har även fångats på bild på väg till Paris. Cavani sagan är igång igen....
Citera
2015-09-01, 09:37
Medlem
uffeoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
BREAKING NEWS

Celtic's Virgil Van Dijk is expected to join Southampton later today for a fee in the region of £11.5m, according to Sky sources.

Wenger har även fångats på bild på väg till Paris. Cavani sagan är igång igen....

Han ska tydligen vara med i ngt tvprogram, men det är kul att någon drar igång något denna sista dagen.
Citera
2015-09-01, 09:54
Medlem
rycketzs avatar
Nej, Arsenal är färdiga. Hur färdiga som helst. Precis som jag redan förutspådde efter Cech-värvningen. Finns inga lediga toppstrikers på markanden.
Citera
Medlem
namerlesss avatar
@whufc_official: BREAKING: Alex Song has rejoined #WHUFC on a season-long loan > http://t.co/eTezBmhTef #WelcomeBackAlex #COYI http://t.co/DBDmNGI85A
Citera
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffeoboy
Han ska tydligen vara med i ngt tvprogram, men det är kul att någon drar igång något denna sista dagen.
Jaha okej alltid lika roligt med dessa transfersoppor..
Citera
2015-09-01, 10:06
Medlem
uffeoboys avatar
Everton will confirm the signing Ramiro Funes Mori shortly, according to Sky sources.

The fee is understood to be £9.5m.

Då tar John Stones ryktena fart igen.
Citera
2015-09-01, 10:13
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffeoboy
Everton will confirm the signing Ramiro Funes Mori shortly, according to Sky sources.

The fee is understood to be £9.5m.

Då tar John Stones ryktena fart igen.

Rogelio Funes Mori hade jag hört talas om. Efter en snabb googling visar det sig att Rogelio och Ramiro är tvillingbröder. Där ser man.
Citera
2015-09-01, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Detta är ju helt fantastiskt.
Precis vad jag ville se när jag vaknade. Hur i helvete kan dom lyckas missa deadlinen?!

Detta kan nog vara Uniteds genom tiderna sämst genomförda transferfönster.

Hahahahah, jag njuter

Ja, jävla dåligt att ha kvar världens bästa målvakt, löst ytterbacksplatsen och innermittfältspositionen!

Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Känns som Manchester är den stora förloraren om affären spricker. Real har en jäkligt bra målvakt i Navas, Romero är inte i närheten av honom. De Gea kommer gå gratis nästa säsong, frågan är om han blir bänkad hela tiden.

Överlag amatörmässigt agerat.

United lär ju spela med De Gea så.

Annars kul med att allt gnäll, då det är Real som fuckat up det. När man dessutom haft tre månader på sig att lägga ett bud, men gör det med två timmar kvar av transferfönstret är ju det mest komiska. Det är så jävla kul att Real får i röven i sitt egna lilla spel. Nu vore det roligaste om Navas-tranfern gick igenom och De Gea blir kvar. Jag skulle aldrig sluta skratta. United behöver inga pengar så man kan lika gärna ha kvar De Gea en säsong till om det är så, vilket ju faktiskt varit Ed Woodwards önskan hela tiden. LvG har dock önskat att få klart med försäljningen.
Citera
2015-09-01, 10:40
Medlem
uffeoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
United lär ju spela med De Gea så.

Det vore ju grovt tjänstefel annars.

Varför kan inte UEFA gå in och bestämma att nu stänger fönstret, samma tid för alla ligor inom UEFA.
Citera
2015-09-01, 10:48
Medlem
DaKaktuzs avatar
Detta känns ju hel lustigt ifall dt stämmer...

DE GEA SAGA DEEPENS

Our man in Madrid, Sky Sports News HQ's Gary Cotterill has the latest on David de Gea?s stalled move from Manchester United to Real Madrid?

He said: ?La Liga had said Real Madrid?s paperwork turned up 28 minutes late. However, I?m now hearing from the La Liga offices that they haven?t received any documentation about David de Gea at all! Not on time, not early, not minutes late, nothing at all. As we speak, no paperwork asking to add De Gea to the Real Madrid squad.?
Citera
2015-09-01, 10:48
Medlem
Steff83s avatar
Zenit verkar gå efter Klopp nu när Villas Boas fått sparken. Får se om dom lyckas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in