Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Ja, varför inte helt enkelt gå och dö, en flicka är försvunnen, varför ska livet gå vidare parallellt med sökandet efter den försvunna personen? Hela Kinnekulle borde ha stängts ner, ät inte, drick inte, stäng dörrar och fönster, ring FN och framförallt, jobba inte.(ironi)
Varför skulle verksamheten på säteriet stanna av bara för att en person är försvunnen på andra sidan gatan, finns det något rimligt skäl till det undrar jag?
AJ och resten av deltagarna på mötet visste väl helt enkelt inte allvaret i situationen förrän de kom till ladan den där morgonen, det är sannolikt tycker jag. För inte menar du väl att AJ skulle ha satt hela säteriet i högsta beredskap redan söndag kväll och natt?
Det är mystiskt att AJ åkte iväg och firade midsommar, lika anmärkningsvärt är det att AJ åkte till Stockholm för att följa ett kungligt jippo, lämna en bil på rekonditionering eller försäljning är mycket besvärande, så det enda AJ egentligen skulle kunna ha gjort i det här läget var att sätta tofflorna för gott, men det hade förmodligen uppfattats som ett kvitto på skuld kan jag tänka mig.
Ja det är fullkomligt känslokallt
Väldigt misstänksamt beteende överhuvudtaget.
Han spelar dessutom upp en falsk fasad.
Bedrägligt att inte Polisen har
mer krav på emotionell intelligens.
Djävla robotar, kan ingen tänka själv?
Måste dom fråga överordnade om
det är okej att ha synpunkter?
Borde vara lag på att svart inte
är svart och vitt aldrig är vitt
likaså att ett plus ett aldrig är två.
Det finns helt andra krafter än
sätta rätt kub i rätt hål för att genomskåda.
Bister utveckling i och med politiker
tävlar om vem som är mest korkad
och klappar varandra på ryggen
i radio och tv.
Party för grodor med fluga....
"Bit i tasken Åke!