Citat:
Ursprungligen postat av
sonofnature
Om vi säger att man vinner 1 miljoner kronor. Kommer ni sitta å spela då ?
I slutändan spelar man ju ändå upp vinster.
Så frågan om ni hade byggt upp ett bättre liv för pengarna eller fortsatt spela i trans till pengarna e slut?
Vi missbrukare blir aldrig nöjda.
Därför vad man än vinner så kommer
Man ändå sitta där i trans anser jag.
Därför finns det ingen mening med att spela för att vinna pengar. För pengarna kommer ändå försvinna.
Spänning i spel är en stor del av spelet.
Men frågan e om spänningen e värd att förlora å åter förlora pengar. Pengar som ändå behövs till annat.
Om jag vinner 100.000 idag. Så kommer jag tyvärr fortsätta spela till 0. Kanske inte idag men imorgon eller någon annan dag.
Att samhället har såpass mycket reklam om spel är för mig ett väldigt sjukt och ondskefullt samhälle.
Ett samhälle som ej e på människans sida. Ett samhälle som vill bryta ner folket.
Jag lider med alla er som förlorat pengar. Men även om ni vunnit ikväll så e dom borta snart.
Vann 2 mille betala skulder på 800 000 gav morsan 200 000 bara för att hon är en ängel liksom.
Jag var glad men fatta det inte riktigt. Har haft grov ångest, depression allt över spelandet och så händer detta... Tänkte shit nu kan jag få ett liv som alla e min ålder är 28... la in på spar osv men tänkte spela lite 10.000 huvudet har blivit helt fukkat. Från nöjd på 5 k plus det gick inte. Hamnar i större trans nu för tiden när jag spelar har ingen kontroll över kroppen eller sinnet är inte där...
fuck asså en mille borta typ har kanske 100 000 vill ta mitt fucking liv... två närmta vänner vet inte om att jag bara har lvar detta... min tjej kommer inte förlåta mig är ensam igen i mina tanker... Den här ångesten går inte ja kommer inte klara av dettadet går bara inte... kan inte sova, leva inget allt går runt i tankar...