2015-08-28, 13:10
Medlem
Jag tog aldrig nått lån på 20 utan fick bidraget (10 500) för ett par dagarsen och så dum jag är så la jag in 2500 gånger 3 gånger och allt försvann på 30 minuter. nu har jag knappt en krona kvar och är helt körd
Citera
2015-08-28, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouletten
Jag tog aldrig nått lån på 20 utan fick bidraget (10 500) för ett par dagarsen och så dum jag är så la jag in 2500 gånger 3 gånger och allt försvann på 30 minuter. nu har jag knappt en krona kvar och är helt körd

Spelar du upp bidragspengar!? Hör du inte hur jävla sjukt det är!
Citera
2015-08-28, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouletten

Ge kreditkort å bankkort till anhöriga, se till att du bara får kontanter till mat
Citera
2015-08-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnoyedGrunt
Spelar du upp bidragspengar!? Hör du inte hur jävla sjukt det är!

Så du tror att det gör någon skillnad vart pengar kommer ifrån om man har ett spelberoende? Dumma jävel.
Citera
2015-08-28, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
Så du tror att det gör någon skillnad vart pengar kommer ifrån om man har ett spelberoende? Dumma jävel.

Nog värre att spela upp bidragspengar, Bidgraspengar = skattepengar = Pengar som folk har betalat i skatt för att välfärden ska fungera.
Citera
2015-08-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Om vi säger att man vinner 1 miljoner kronor. Kommer ni sitta å spela då ?

I slutändan spelar man ju ändå upp vinster.

Så frågan om ni hade byggt upp ett bättre liv för pengarna eller fortsatt spela i trans till pengarna e slut?

Vi missbrukare blir aldrig nöjda.
Därför vad man än vinner så kommer
Man ändå sitta där i trans anser jag.

Därför finns det ingen mening med att spela för att vinna pengar. För pengarna kommer ändå försvinna.

Spänning i spel är en stor del av spelet.
Men frågan e om spänningen e värd att förlora å åter förlora pengar. Pengar som ändå behövs till annat.

Om jag vinner 100.000 idag. Så kommer jag tyvärr fortsätta spela till 0. Kanske inte idag men imorgon eller någon annan dag.

Att samhället har såpass mycket reklam om spel är för mig ett väldigt sjukt och ondskefullt samhälle.
Ett samhälle som ej e på människans sida. Ett samhälle som vill bryta ner folket.

Jag lider med alla er som förlorat pengar. Men även om ni vunnit ikväll så e dom borta snart.

Vann 2 mille betala skulder på 800 000 gav morsan 200 000 bara för att hon är en ängel liksom.

Jag var glad men fatta det inte riktigt. Har haft grov ångest, depression allt över spelandet och så händer detta... Tänkte shit nu kan jag få ett liv som alla e min ålder är 28... la in på spar osv men tänkte spela lite 10.000 huvudet har blivit helt fukkat. Från nöjd på 5 k plus det gick inte. Hamnar i större trans nu för tiden när jag spelar har ingen kontroll över kroppen eller sinnet är inte där...

fuck asså en mille borta typ har kanske 100 000 vill ta mitt fucking liv... två närmta vänner vet inte om att jag bara har lvar detta... min tjej kommer inte förlåta mig är ensam igen i mina tanker... Den här ångesten går inte ja kommer inte klara av dettadet går bara inte... kan inte sova, leva inget allt går runt i tankar...
Citera
2015-08-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Vann 2 mille betala skulder på 800 000 gav morsan 200 000 bara för att hon är en ängel liksom.

Jag var glad men fatta det inte riktigt. Har haft grov ångest, depression allt över spelandet och så händer detta... Tänkte shit nu kan jag få ett liv som alla e min ålder är 28... la in på spar osv men tänkte spela lite 10.000 huvudet har blivit helt fukkat. Från nöjd på 5 k plus det gick inte. Hamnar i större trans nu för tiden när jag spelar har ingen kontroll över kroppen eller sinnet är inte där...

fuck asså en mille borta typ har kanske 100 000 vill ta mitt fucking liv... två närmta vänner vet inte om att jag bara har lvar detta... min tjej kommer inte förlåta mig är ensam igen i mina tanker... Den här ångesten går inte ja kommer inte klara av dettadet går bara inte... kan inte sova, leva inget allt går runt i tankar...
har du spelat bort1 mille av dom 2 du vann?
Citera
2015-08-29, 14:58
Medlem
Vill dela med mig av min historia...

Jag hade inte spelat på bra länge nått år eller nå sånt. Sen började det med en bet som blev en till o en till låg + ett tag men nu är det inte ens kul längre har två spel igång nu men sitter dom inte är jag 20 lax back på bara några dagar.... jag har tänkt att stänga ner mina spel konton för 100.e gången det tragiska är att de öppnas nya sidor hela tiden och reklamen på tv sprudlar!!!

Kommer stänga ner mina spelkonton oavsett om jag vinner eller förlorar idag! Jag känner på mig att jag förlorar dock för när man "behöver" (som förövrigt är en illusion) vinna så gör man ej det!!!

Då blir jag också tvungen att ta av mina undanlagda pengar och detta känns inte alls kul!!! Tillbaka på ruta ett liksom....
Citera
2015-08-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
har du spelat bort1 mille av dom 2 du vann?

Nästan.. Dem sista 300k ligger i Fingerprint
Citera
2015-08-29, 19:16
Medlem
Citat:
Nästan.. Dem sista 300k ligger i Fingerprint
HAHA bestämm dej först har du bara 100k kvar sen nu 300. Men i vilket fall som helst så tycker jag det var riktigt tråkigt att läsa att du inte kunde hålla dej. Jag hade nog gjort samma sak så lika bra man inte vinner hehe
Citera
2015-08-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
HAHA bestämm dej först har du bara 100k kvar sen nu 300. Men i vilket fall som helst så tycker jag det var riktigt tråkigt att läsa att du inte kunde hålla dej. Jag hade nog gjort samma sak så lika bra man inte vinner hehe

Frågan är hur jag ska hantera ångesten... Dock är skulderna betalade på ca 800.000 får väl glädja mig över det.

Började med att jag förlorade 67000 och jag kunde inte släppa det det gick verkligen inte... Sen minus 200 osv..

Jag trodde jag spelat alla dessa år för drömvinsten? Jag blev inte ens superlycklig. Känns som det förändrats med åren man spelar för att det ger än något och inte för pengarna. Vill ta mig ur men känns Fan omöjligt
Citera
2015-08-29, 20:14
Medlem
Citat:
Frågan är hur jag ska hantera ångesten... Dock är skulderna betalade på ca 800.000 får väl glädja mig över det.

Började med att jag förlorade 67000 och jag kunde inte släppa det det gick verkligen inte... Sen minus 200 osv..

Jag trodde jag spelat alla dessa år för drömvinsten? Jag blev inte ens superlycklig. Känns som det förändrats med åren man spelar för att det ger än något och inte för pengarna. Vill ta mig ur men känns Fan omöjligt
Ja skitsvårt och ta sig ur det. Jag gjorde som så att jag berättade för min sambo och familj vad det är jag hållt på med dom senaste åren och avslutade alla konton på banken får lönen in på sambos konto nu. Har inte spelat på 2 månaden riktigt skönt och nu fattar jag inte vf man höll på som man gjorde. Så jävla pissigt är det. Hade aldrig pengar hela månaden innan och nu är det helt annerlunda man är gladare som person oxå.Nu sitter jag med när kompisar lirar och man ser det typ från en helt annan värld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in