Citat:
Ursprungligen postat av
raettvisa
Här snackar vi i nattmössan,,jag fattar inget uppenbarligen,,du skriver INGET INTRESSANT,,Hur vet du att NB förklarar sig?lr förklara hur hans Dna finns på Lisas handske??Ponera att han INTE ger någon förklaring,,du tycker NB förklaring verka märklig om han försöker förklara sig och varför hans DNA finns på hennes handske,,Vad få dig att tro att han försöker med detta??samtidigt som du tycker det verka begripligt om polisen har berättat för NB allt dom vet..
Kan du skriva på svenska istället, försök åtminstone att uttrycka dig sammanhängande. Ja, jag står för vad jag säger, du förstår uppenbarligen inte poängen med det jag förde fram, inte ens efter ett förtydligande, intellektuell är du knappast. Jag tyckte att det var intressant, du får tycka vad du vill, även med gemener.
Jag utgår ifrån att medias citering av NB försvarare är vad advokaten faktiskt har sagt, hon har uppenbarligen inte haft någon invändning mot citaten då ingen dementi har framförts såvitt jag känner till. Försvararen säger att NB förklarar hur hans DNA kan finnas på diverse platser och den förklaringen gäller även det DNA som har hittats på offrets tillhörigheter, förklaringen är att han har verkat på platser i området.
Nej, jag har inte nämnt något om NB förklaring till att hans DNA finns på en handske, du ljuger.