2015-08-27, 14:07
Medlem
JoeL431s avatar
Kan ju rekommendera certifikatet för ett kortare innehav just nu. Rekordlåg nästan, om inte vid 14:30 så imorgon tidigt kommer de säkert öka kraftigt!
2015-08-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Kan ju rekommendera certifikatet för ett kortare innehav just nu. Rekordlåg nästan, om inte vid 14:30 så imorgon tidigt kommer de säkert öka kraftigt!

Tror tvärt om. Jag liksom många andra väljer att plocka hem vinsten På den här nivån för
för att kunna gå in igen när kursen faller yttligare.

Greklandssituationen och krisen i Kina bidrar också till att folk väljer att ha sitt kapital likvid.
Cardians blankning är också en faktor som inte bör underskattas.
2015-08-27, 14:27
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiteer
Tror tvärt om. Jag liksom många andra väljer att plocka hem vinsten På den här nivån för
för att kunna gå in igen när kursen faller yttligare.

Greklandssituationen och krisen i Kina bidrar också till att folk väljer att ha sitt kapital likvid.
Cardians blankning är också en faktor som inte bör underskattas.
Kina öppnade positivt idag, hur menar du att Grekland krisen påverkar FING för tillfället? Har varit kris där sedan kursen stod på 272 och långt innan.

Blankningarna är dock skrämmande.
2015-08-27, 16:21
Medlem
Lillbubbens avatar
En sak är iallafall säker, pappret är ologisk som faan och jag förstår om ni med ett högt gav säljer av och försöker komma in billigare. Själv håller jag mina jävligt hårt.
2015-08-27, 16:43
Avslutad
Zorb, har du sålt av dina tjurar eller håller du fortfarande i dom? Du skrev att du skulle sälja av ifall det såg dystert ut, men gårdagen såg ju bra ut ända fram till cadian hoppade in i bilden.
2015-08-27, 17:13
Medlem
Gaphalss avatar
Försöker köpa BULL FING X3 N men ordrarna blir felaktiga hela tiden.. Va 17 kan vara fel?
2015-08-27, 17:19
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaphals
Försöker köpa BULL FING X3 N men ordrarna blir felaktiga hela tiden.. Va 17 kan vara fel?
Ingen säljer.
2015-08-27, 17:20
Medlem
Gaphalss avatar
aha så det är så enkelt. tack
2015-08-27, 17:21
Medlem
Jag är med i matchen igen, köpte in mig på 218.
Anledningen är att jag tror IFA mässan som hålls mellan 4-6 september kommer driva kursen till helt
nya nivåer. Kan bli sjukt med Sony Xperia!
2015-08-27, 21:14
Bannlyst
Varför är det så tyst i luren
3 timmar mellan inläggen,
en vecka som denna borde väl intressera en hel drös,men icke

Inga analyser, inga expertutlåtanden,i princip inga kommentarer alls om vad som händer
Är det så att de flesta här sålt av lämnat det sjunkande skeppet efter alla uppgångar och söker andra marker?
Känns lite som bluff och båg, Haussa upp den sedan sälja av,och därefter lämna, skrattandes hela vägen till banken
Fanns väl en här som "aldrig" skulle sälja till och med H*N verkat lämna skeppet.
Men det är väl så när det går dåligt så lyser experterna med sin frånvaro
2015-08-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XoXo1010
Varför är det så tyst i luren
3 timmar mellan inläggen,
en vecka som denna borde väl intressera en hel drös,men icke

Inga analyser, inga expertutlåtanden,i princip inga kommentarer alls om vad som händer
Är det så att de flesta här sålt av lämnat det sjunkande skeppet efter alla uppgångar och söker andra marker?
Känns lite som bluff och båg, Haussa upp den sedan sälja av,och därefter lämna, skrattandes hela vägen till banken
Fanns väl en här som "aldrig" skulle sälja till och med H*N verkat lämna skeppet.
Men det är väl så när det går dåligt så lyser experterna med sin frånvaro

Vill du ha något vettigt att läsa så går du in på placeras forum och inte här...
2015-08-27, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsnahunden
Vill du ha något vettigt att läsa så går du in på placeras forum och inte här...
Fanns ju en del vettigt,men verkar som dom lämnat oss, och skrattar åt oss hela vägen till banken

Eller så har de flesta tröttnat på luftslottet som det verkar vara,Eller, hur fan kan drakarna manipulera kurser precis som dom vill, det e helt jävla sjukt enligt mig,vad är det för mening med aktieaffärer om det mest är bluff och båg som synes!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in