2006-10-27, 12:00
Medlem
87oseknds avatar
Ja givetvis
Citera
2006-10-27, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zleepy
Snackar du om S04E05? =)

Hehe, vad annars?
Citera
2006-10-28, 00:24
Medlem
Shuyins avatar
Det känns inte som att man behöver spoila i den här tråden, finns väl ingen som följer kanal 5's avsnitt varje söndag som är typ ett år efter.

Jag tycker att senaste avsnittet var riktigt bra, och att den där killen var psycho förstod man dock nästan första gången han bara dök upp sådär. Lite småmissar i avsnittet dock som ni pratat om tidigare, varför stod då ingen kvar i fönstret och kollade på psykot?

Och för storyns skull så var det bra att Nathan tackade nej till Duke, om de vill fortsätta så är det lättare om han och Hayley är på samma ställe.

Dock så tycker jag att den här negerbrodern kunde plockats bort, nu ska han in i storyn på något konstigt sätt också.
Citera
2006-11-02, 11:53
Medlem
Nu lyckas jag inte hitta s04e06, enligt tv.com så sändes det igår, men inte hittar jag någon torrent.

Någon som vet vart det har kommit ut?
Citera
2006-11-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trebby
Nu lyckas jag inte hitta s04e06, enligt tv.com så sändes det igår, men inte hittar jag någon torrent.

Någon som vet vart det har kommit ut?

Det sändes inte.
Citera
2006-11-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Det sändes inte.

Säker? Enligt www.tv.com så ska de ha sänts.
Citera
2006-11-02, 19:47
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Det sändes inte.

Så orättvisst.
Skall jag behöva vänta ytterliggare en vecka.
Är det någon som vet hur många delar denna säsongen kommer ha, hörde någonstans att det kanske bara skulle bli en halv säsong. Kommer det bli en helsäsong. Tror ni detta är sista säsongen. Själv hoppas jag på flera säsonger till.
Citera
2006-11-02, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Så orättvisst.
Skall jag behöva vänta ytterliggare en vecka.
Är det någon som vet hur många delar denna säsongen kommer ha, hörde någonstans att det kanske bara skulle bli en halv säsong. Kommer det bli en helsäsong. Tror ni detta är sista säsongen. Själv hoppas jag på flera säsonger till.

Tycker själv att det är dags att avsluta nu. Serier ska inte hålla på allt för länge.
Köp/Ladda ned dom gammla säsongerna och njut igen!
Citera
2006-11-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Säker? Enligt www.tv.com så ska de ha sänts.

Japp, alldeles säker. Lita inte allt för mkt på tv.com.
Citera
2006-11-02, 23:00
Medlem
Hittar inte 406 nånstans trots att next episode skriver att det sändes.. är det nån som vet vad det beror på..?
Citera
2006-11-02, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testiklas
Hittar inte 406 nånstans trots att next episode skriver att det sändes.. är det nån som vet vad det beror på..?

Det beror på att det inte sänds förrän 8 november.
Citera
2006-11-03, 05:01
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whoopsie
Tycker själv att det är dags att avsluta nu. Serier ska inte hålla på allt för länge.
Köp/Ladda ned dom gammla säsongerna och njut igen!

Varför tycker du det för? Jag tycker serien fortfarande är mycket underhållande. När det gällerThe O.C. skulle jag förstå ditt resonemang, och även serier såsom Prison Break. Men när det gäller One Tree Hill håller jag inte med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in