2015-08-24, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Hade gärna velat ha en zorb-analys nu.

Var inte orolig, vad du än gör, sälj INTE. Många försöker nu att skita ner företaget, så som "analytiker" och diverse andra "proffs".

Om du känner dig osäker och du känner att du vill ha fler uppdateringar av kunniga som Zorb, gå på in Avanzas forum Placera. Där finns Crowhater, Smartcard och många andra som är riktigt kunniga och lägger ut sina tankar och analyser rätt ofta. Jag följer både Flashback och Placera Då blir man trygg.
2015-08-24, 14:06
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsnahunden
Var inte orolig, vad du än gör, sälj INTE. Många försöker nu att skita ner företaget, så som "analytiker" och diverse andra "proffs".

Om du känner dig osäker och du känner att du vill ha fler uppdateringar av kunniga som Zorb, gå på in Avanzas forum Placera. Där finns Crowhater, Smartcard och många andra som är riktigt kunniga och lägger ut sina tankar och analyser rätt ofta. Jag följer både Flashback och Placera Då blir man trygg.
nä sälja gör jag inte, bara att marknaden är så svajig nu.
2015-08-24, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
nä sälja gör jag inte, bara att marknaden är så svajig nu.
Om folk bara kunde börja läsa forumtrådar som Flashback och Placera istället för att bara lyssna på DI m.m så skulle folk känna sig mycket tryggare och sälja av sig mindre. Så tråkigt att se FPC falla så lågt. Folk panikar.
2015-08-24, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsnahunden
Om folk bara kunde börja läsa forumtrådar som Flashback och Placera istället för att bara lyssna på DI m.m så skulle folk känna sig mycket tryggare och sälja av sig mindre. Så tråkigt att se FPC falla så lågt. Folk panikar.
Det brukar bli så när verkligheten tränger sig på.

Själv är jag medveten om beteendet och gjorde en fin liten trade idag

Hur man kan gå in på 240 i det här skedet är ofattbart. Rätt åt er att ni dras med ner pga ren girighet. Ha fått ökning på 100-200% och ändå inte vara nöjd... suck.
2015-08-24, 14:46
Medlem
zorb89s avatar
Det här blir ingen rolig läsning för någon här men jag har sålt rubbet, alla mina närmaste är nu fullt likvid.

Börsen visar nu på skrämmande tider som jag inte vågar utmana. Kommer avvakta aug och hela september innan jag vågar gå in igen. Det här är inte normalt beteende och på tok för hög volla, antingen blir det krasch eller så blir det nya toppar på börsen.

FA kvarstår men börsen kommer dra ned allt om det blir så illa jag är rädd för nu.

På sikt reser sig allt men varför chansa när mycket tyder på hög risk. Detta har inget med fpc att göra.
2015-08-24, 15:02
Medlem
FPCs läsare? http://www.nordichardware.se/Smartphones/bilder-huawei-nexus-telefon-laecker-ut-med-annorlunda-kamerabula.html
2015-08-24, 15:13
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Det här blir ingen rolig läsning för någon här men jag har sålt rubbet, alla mina närmaste är nu fullt likvid.

Börsen visar nu på skrämmande tider som jag inte vågar utmana. Kommer avvakta aug och hela september innan jag vågar gå in igen. Det här är inte normalt beteende och på tok för hög volla, antingen blir det krasch eller så blir det nya toppar på börsen.

FA kvarstår men börsen kommer dra ned allt om det blir så illa jag är rädd för nu.

På sikt reser sig allt men varför chansa när mycket tyder på hög risk. Detta har inget med fpc att göra.

Det där är väl ingen nedgång att prata om

Eller har verkligheten kommit i kapp dig? Börsen kan gå ner också?
2015-08-24, 15:25
Medlem
Gaphalss avatar
Kul för va han nu hette som köpte för 200 miljoner på 175.. Undrar om han har sålt?
2015-08-24, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaphals
Kul för va han nu hette som köpte för 200 miljoner på 175.. Undrar om han har sålt?

Ola rolen, darrar som ett asplöv 😉
2015-08-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89

Bra att du är ärlig iallafall.

Eller så är du en baissare
2015-08-24, 15:35
Medlem
Och till alla er som inte tror att sådana här forum påverkar: Två min efter att zorb89's post kom så sjönk kursen 220->206.

Ni är en skock får, hela högen.
2015-08-24, 15:36
Medlem
kurt-sunes avatar
ser ut som det kostar att vara girig... ja idag blir det inte upp i FPC, det är ett som är säkert.

Ingen som tänkte på att även FPC påverkas av klimatet på övriga börsen märker jag.

Och har man bara handlat i en bullmarknad är det extremt lätt att bli fartblind.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in