Gillar hur alla idioter på flashback -pratar inte nu om er som kallade mig för rasist när jag skrev att jag gissar på en X eller Y som gjorde en misslyckad våldtäkt (...jag hade förvisso givetvis rätt igen) - nej jag talar om er som resonerade så här jävla efterblivet: mannen förnekar brott...då kanske han inte har gjort något och åklagaren är fel ute

herregud vad ni är efterblivna.
När har en mördare någonsin erkänt brott innan en dom fallit?
För helvete, somaliern som våldtog elin krantz och ströp henne förnekade mord eller att han ens var där i närområdet -fast de fann han på video i en SL buss och hans DNA var i hennes underliv.
Ni är bra korkade. Inte konstigt att de flesta inte orkar resonera med flashback-forumiter. Allt är en jävla konspiration eller så är det "SD-Hat" varje gång gärningsmannen avslöjas. Och Nej, DNA räcker ej heller för er jävla idioter. Givetvis har "bonde svensson" varit där och planerat allt och satt dit någon försvarslös invandrare, å ja. Så måste det vara.
Varför är jag så förbannad?
För litauerns jävla morsa hävda att sonen inte stulit något- i en diskussion om sonens brottsförflutna- , det var någon annan som satte dig sonen- och nu är sonen anklagad för mord, enbart för han är invandrare, sade hon...
jävla kärring.