Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Sunt förnuft. Poliser, precis som de flesta människor jobbar bäst på dagen och sover bäst på natten. Man betar av successivt, precis som du säger, och utökar sökområdet. Det kom att inkludera Martorp på torsdagen. Innan dess sökte man inte där. Du missförstår fortfarande, polisen var inte ute på Martorp och bearbetade tips.Än en gång påstår du att jag vurmar för misstänkta. Jag har frågat dig när jag gjorde det senast, och du har inte svarat. Är argumenten slut eftersom du börjar med personangrepp?Jag missförstod
#Utanforboxen och trodde hen pratade om uddevallafallet, det är två bröder misstänkta där också.Jag är fullt medveten om att jag inte svarade, tack.Jag kan inte vidhålla något som jag inte har påstått. Om det kommer en stekt sparv med en alternativ gärningsman kan polisen utreda hen.Jag förklarade det ovan, och konstaterar att dina argument också kräver personangrepp för att hålla.
SLA: Begärs häktad ytterligare en månad
Ok, men om jag ska sluta missförstå så får du gärna förklara vart du vill komma ang tips på Martorp? Hade det kommit in tips på Martorp så hade ju polisen följt upp det, men du skrev ju att det inte fanns några tips på Martorp. Hur menar du?

Hänger även inte med i ditt resonemang ang polisens arbete på natten. Låter få sova... Ja givetsvis dom som arbetat på dagen, men polis jobbar dygnet runt. Hur vore det om alla poliser gick hem och sov om natten?