2015-08-22, 21:53
Medlem
Saandros avatar
Snart kommer Cuadrado på lån till Juventus.
Citera
2015-08-22, 22:10
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Det får vi verkligen hoppas.
Citera
2015-08-22, 23:46
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro

Är inte tanken att ni främst skall spela 4-3-1-2 i år?
Senast redigerad av snillet_1 2015-08-22 kl. 23:51.
Citera
2015-08-22, 23:54
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad tillför han i ett 4-3-1-2 som ni väl skall spela i år?

Jag vet inte riktigt vad planen är med Cuadrado. Han kan spela i ett 4-3-3 och 3-5-2, som man fortfarande använder. 4-3-1-2 är jag osäker på. Men jag antar att Allegri kommer testa honom i trequartista rollen. Tanken verkar vara att låna in honom för 1.5 miljoner euro och sprätta sista pengarna på en mittfältare till. Någon som kan ersätta Marchisio antar jag.

Man ska inte glömma Cuadrados bästa dagar. De var i Serie A. Ett tag ville vi Juventini ha honom för 30 miljoner euro. Alla vet att han inte har sina bästa dagar just nu. Men alla vet också vad han kan. Ett lån för kaffepengar kan man inte säga nej till. Ett lån på honom för att sedan vänta in Berardi till säsongen efter låtar mycket bra.
Citera
2015-08-23, 00:40
Medlem
snillet_1s avatar
Cuadrado som trequartista känns som ett dåligt skämt. Ett hån mot den positionen. Nåväl.

Di Marzio twittrade nyss att Milan sägs ha varit i kontakt med Liverpool angående en comeback till Milano för Balotelli...
Citera
2015-08-23, 01:53
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
Huruvida United nu blev nobbade, drog ut på det för mycket eller helt enkelt inte var intresserade är förmodligen aldrig nåt vi kommer få reda på.
Haha jo vi vet nog allihopa
Citera
2015-08-23, 16:13
Medlem
Socialkonservativs avatar
Trodde Pedro var mycket mer ensidig i sitt spel. Utifrån vad jag sett i Barcelona framförallt en djupledslöpare som kan avsluta, men inte mycket mer. Vad fel man kunde ha! Ett rent nöje att se honom i Chelsea, längre ner i planen och med mer boll. Helt plötsligt ser man en teknisk spelare med grym spelförståelse. Med tanke på priset och sättet man "tog" honom från United, fönstrets bästa värvning i PL?
Citera
2015-08-23, 16:20
Medlem
snillet_1s avatar
Cuadrado klar på lån för Juventus. Oklart om köpoption ingår.
Citera
2015-08-23, 16:32
Medlem
Skrivhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Trodde Pedro var mycket mer ensidig i sitt spel. Utifrån vad jag sett i Barcelona framförallt en djupledslöpare som kan avsluta, men inte mycket mer. Vad fel man kunde ha! Ett rent nöje att se honom i Chelsea, längre ner i planen och med mer boll. Helt plötsligt ser man en teknisk spelare med grym spelförståelse. Med tanke på priset och sättet man "tog" honom från United, fönstrets bästa värvning i PL?

Nä. Det är Cech till Arsenal.
Citera
2015-08-23, 17:35
Medlem
Saandros avatar
Kära Beppe har bekräftat att Cuadrado är klar och kommer till Turin imorgon. Marotta strikes again!
Citera
2015-08-23, 20:23
Medlem
Smirmats avatar
Är Benzema skadad? Varken i startelvan eller på bänken för Real.

Ryktena om Benzema till Arsenal stämmer alltså.
Citera
2015-08-23, 20:31
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Är Benzema skadad? Varken i startelvan eller på bänken för Real.

Ryktena om Benzema till Arsenal stämmer alltså.
Ja, Benzema är skadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in