Nu tänder inte jag på "girl on girl", men jag såg en gång en dokumentär om fenomenet. Det hade med den empatiska förmågan att göra. När man tittar på porr fantiserar man ju om att man faktiskt är där.
Människor med mindre empatisk förmåga antiserar ofta om att vara en tredje part i sexet, och för då som straight ändå lite bögvibbar av att titta på ett samlag mellan en man och en kvinna. Då gick det lättare med att titta på tjejsex, för då levde man sig in i rollen som en man med två kvinnor.
Människor med större empatisk förmåga fantiserar ofta om att vara killen som sätter på bruden och blir upphetsad av det, men får svårare att förhålla sig själv till tjejsex, utan tycker att det är intetsägande eller rent av avtändande.
Lesbiskt amatörsex kan vara trevligt, annars är det ganska tråkigt. Jag gillar gangbangs betydligt bättre, lite håriga mansrövar är ingenting som skrämmer mig.
Förövrigt är nästan all porr trist och intetsägande, man får leta noggrant om man ska hitta något som passar. Det gäller alla genres.
Ibland vill man se något som är garanterat fritt från syntaxfel. Inga håriga gubbrövar, inga slemmiga snubbar. Sen kan kärringlebbar vara dryga om de börjar kackla och babbla under inspelningen som om det vore symöte. Då önskar man ju nästan att det stövlade in en hästhängd karl som kunde dela ut lite örfilar och styra upp fokus.
I 999 fall av tusen föredrar jag lesbisk porr för när jag tittar på porr så är det ju snygga tjejer jag vill se, inte en massa håriga karlar. Lesbisk porr är mycket hetare. Faktumet att inga karlar medverkar hindrar inte mig från att fantisera lite medan jag tittar.