2011-11-16, 17:21
Medlem
Limitless.s avatar
Det ska vara kuk i fittan. Det hela handlar ju om att man ska föreställa sig att det är man själv som pumpar den tighta lilla pre-teenen eller MILFen.

En het brud som pillar fitta och kör upp diverse föremål i fittan är dock väldigt nice.

Men nu kommer vi till lebbporren.

Det är två brudar, som enligt porrfilmens handling gillar fitta, inte kuk. Vilket de demonstrerar tydligt under filmens gång. Visst det är cunt and tits på skärmen men det är mycket svårt att föreställa sig att man själv kommer in i rummet och bazar dom. I kuk-i-fittan-porr är det hela väldigt simpelt, det är därför man kollar på porr, för att i sinnet föreställa sig att det som genomförs i filmen genomförs av/på en själv.
Med 'man' menar jag 'jag'.
Citera
2011-11-16, 17:34
Medlem
killar gillar fitta, tuttar och rumpa. vad kan då inte vara bättre 2 tjejer som håller på med varandra ?
Citera
2011-11-16, 17:41
Medlem
Triremers avatar
Förr kollade jag på det. Men nu vill jag helst se ett par eller eventuellt 2 tjejer och en kille.

Ett par är dock det jag brukar kolla på. Det blir så jävla tråkigt med allt fittslickande.
Citera
2011-11-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limitless.
Det ska vara kuk i fittan. Det hela handlar ju om att man ska föreställa sig att det är man själv som pumpar den tighta lilla pre-teenen eller MILFen.

Pre-teen? 11-12 år gamla, då är det barnporr. Jag föreslår att du inte talar så öppet om att du begår ett väldigt stigmatiserat brott som leder till fängelsestraff.

Sen tvivlar jag på att det finns särskilt mycket penetrationsporr med pre-teens tillgängligt.

Så antingen ljuger du, eller så är du fucked i huvudet. Eller så har du bara ingen aning om vad pre-teen innebär.
Citera
2011-11-16, 21:05
Medlem
pokers avatar
Det hela beror på vad i sexet vi fokuserar på. Du lever dig in i filmen och tar mannens plats, tänker dig in hur det skulle kännas om du var honom. Jag däremot tänder enbart på att se tjejen njuta (så även i verkliga livet) och en eventuell kuk blir aldrig något annat än en kuk.

Av samma anledning hatar jag att bli avsugen, det känns bara äckligt och djuriskt.
Citera
2011-11-17, 00:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Jag vänder på din fråga TS. Hur fan kan man inte tända på 2 tjejer som gör vad som helst för att göra varandra nöjda? När man kollar på porr så fantiserar man om att man är en snubbe som först kollar och sedan deltar!

Låter inte det bra?
Citera
2011-11-17, 00:23
Medlem
Man slipper håriga snubbar som flämtar och får istället konst på duken... Du har förövrigt dålig fantasi om du inte kan fantisera över lesbisk porr
Citera
2011-11-17, 00:25
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jag vänder på din fråga TS. Hur fan kan man inte tända på 2 tjejer som gör vad som helst för att göra varandra nöjda? När man kollar på porr så fantiserar man om att man är en snubbe som först kollar och sedan deltar!

Låter inte det bra?
Nja, dem är flator och skulle negligera dig om du ville delta, det är så du borde tänka om du ska vara realistisk
Citera
2011-11-17, 00:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nja, dem är flator och skulle negligera dig om du ville delta, det är så du borde tänka om du ska vara realistisk
Men dom kan vara bisexuella som bara väntar på att få i sig kuk!
Citera
2011-11-17, 09:37
Medlem
Limitless.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Pre-teen? 11-12 år gamla, då är det barnporr. Jag föreslår att du inte talar så öppet om att du begår ett väldigt stigmatiserat brott som leder till fängelsestraff.

Sen tvivlar jag på att det finns särskilt mycket penetrationsporr med pre-teens tillgängligt.

Så antingen ljuger du, eller så är du fucked i huvudet. Eller så har du bara ingen aning om vad pre-teen innebär.

Jag överdrev väl en aning. Jag föreslår att du håller dig till topic så att du inte begår ett till stigmatiserat brott som kan leda till en tillsägelse från mod.
Citera
2011-11-17, 17:54
Medlem
Porr kollar man ju på för att se sexiga kvinnor ha sex, inte för att glo på kukar. Det är fittor, stön och sexiga former som är det sexiga, resten kvittar fan. Och då ser man ju hellre en film utan äckliga, håriga ryska män med ölmage. Det är kvinnans njutning som är det sexiga.

Om man ska sitta och fantisera så förstår jag inte vad som är poängen med porr. Då kan man lika gärna vara utan porren och fantisera helt. Eller ännu bättre, sätta på en tjej istället för att fantisera.

Sen är porr i allmänhet rätt värdelöst. Kan vara fint att kolla på lite solo eller lesbiskt nån gång ibland, men inget annat. Och det är inte direkt så att man blir kåt heller, då krävs det ju äkta vara.
Citera
2011-11-17, 20:38
Medlem
SMBHs avatar
Med TS logik så blir han inte kåt ifall han ser en bild på en naken tjej. Inte heller en solofilm där en tjej onanerar. Eller det kanske han blir? Jag vet inte.

Dock så blir han helt slack när det kommer två nakna tjejer som pillar varandra på musen. Luktar något som rimmar på kontroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in