Sök på "mitt självförtroende..självkänsla har varit i botten länge" på facebook.
Hon verkar ha tagit bort inlägget om händelsen från sin facebook nu (den återges tidigare i tråden om ni letar).
Väldigt konstigt att polisen inte går vidare med ärendet och åtalar henne för den falska anmälan, det borde ju ändå ses som ett ganska allvarligt brott.
EDIT: Lägger in det raderade inlägget här (
Detta skrevs med en länk till expressen med artikel om våldtäkten):
Citat:
Jag har länge levt under en stor lögn... försökt att hela tiden ha haft ett gott samvete utåt ..glada ******..trots min bakrund tillsammans med en kille som misshandlade. . Slog mig blå.. tog strypa flera gånger bara "för att få tyst på våra konversationer" slog mig blå. . Käftsmäll ar var eviga dag.. vilket jag höll för mig själv ( enbart för att försköna allt ) jag gav honom en anmälan tillslut då mina kompisar tillslut såg hur jag hela tiden var blåslagen. . Lång historia kort så idag vill jag ge ut denna annons... NU ÄR DET TAMMETUSAN SLUT PÅ DETTA ELÄNDE!!
Efter 1 års tid lite mer så skedde detta med mig..
Tankarna går runt...
-ful
-tjock
-otrevlig
-du förtjänar inget mer än att bli bortglömd
-hora, fitta, ,syna, äckel, missväxt. . ( ingen gillar dig )
Va vara en av dem få sakerna jag dagligen fick höra..
Kärleken är fruktansvärt blind.. och jag är som person väldigt godtrogen, tycker och vill gott om alla. . Nu orkar jag dessvärre inte skriva mer...
Men detta skedde och jag VÄGRAR NU att ge upp!!!!