2015-08-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
roligt att läsa den här tråden hur de intelligenta patrioterna är så säkra på sin sak, sen visar det sig vara en bluff allting. Troligvis en SD-brud som vill piska upp stämningen lite. Röra om i grytan.

Vem är bruden som ljuger?

Slår vad om en SD-brud som vill ha lite uppmärksamhet.

Oavsett vilket parti röstar på är hon nog en mycket trasig människa. Vi behöver inte veta henne namn. Det räcker väl polisen har gått ut med att hon bluffade.
Citera
2015-08-20, 22:24
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneStepBeyond
Det är konspirationsteori över det.

Men jag tror faktiskt du kanske har rätt.

Svensk polis ser mellan fingrarna medvetet.

Bättre offra henne än ge de "mörka krafterna" mer bränsle.

Sedan är det inte bra för karriären att gå de "mörka krafternas" ärende.

Om det inte stämmer att det är så, så har svenska folkets förtroende för polisen ändå skadats.

Eller så är det en bluff och medans du ändå sitter och hoppas på att det ska ha hänt eftersom det då spär på ditt förakt för blattar. men nu var det en bluff och vi skulle nu vilja fokusera på vilken brudadjävel det var som hetsade upp er önskan om blodspillan.
Citera
2015-08-20, 22:26
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Oavsett vilket parti röstar på är hon nog en mycket trasig människa. Vi behöver inte veta henne namn. Det räcker väl polisen har gått ut med att hon bluffade.

Sant. Vill bara veta om det var en medveten lögn för att hetsa uppstämningen. Tjejen behöver hjälp oavsett. Är hon psykiskt sjuk behöver hon hjälp. Här hon SDare är hon psykiskt sjuk. och då kommer vi tlllbaka till början; hon behöver vård.
Citera
2015-08-20, 23:12
Medlem
gr0gs avatar
Etniciteten på "brottsoffret" säger väl allt. Vita kvinnor ljuger ofta om såna här saker för att få sympati från sd:are, det fungerar varje gång. oavsett om det senare framkommer att allt var hittepå. Det ligger väl i deras gener att ljuga och sprida missaktning mot andra grupper..

Vad ska vi göra åt kvinnors återkommande tvivelaktiga uppförande ? Äldreomsorgen i övre kågedalen är en ledtråd.
Citera
2015-08-20, 23:41
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale

Nej det räcker inte alls.
Flashback hänger ut alla slags brottslingar psykiskt sjuka som idioter.
Varför skulle det här ludret vara ett undantag?
Ut med namn och allt ni har!!
Citera
2015-08-21, 00:01
Medlem
Crimxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse

Det som händer då är att i vanlig ordning mindre balanserade individer kommer skicka hatiska meddelanden. Ärligt talat, behövs det? Hon har redan skämts ut sig och lurat alla sina bekanta som gav henne sitt stöd. Enough is enough
Citera
2015-08-21, 00:17
Medlem
Vega.stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimxon
Det som händer då är att i vanlig ordning mindre balanserade individer kommer skicka hatiska meddelanden. Ärligt talat, behövs det? Hon har redan skämts ut sig och lurat alla sina bekanta som gav henne sitt stöd. Enough is enough

Du verkar vara en av de bekanta eller veta tillräckligt mycket för att bry dig.. Ärligt talat, detta är Flashback... Vad är fel.... Namn brukar nämnas så fort nån kommer på det. Varför inte nu..
Citera
2015-08-21, 00:24
Medlem
Smortins avatar
Man kan ju undra vad det kommer att bli av detta. Hon borde ju bli föremål för någon form av förundersökning, skulle man kunna tänka sig. Det kan ju inte vara tillåtet att involvera polisen på det sätt som hon gjorde.
Citera
2015-08-21, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Sant. Vill bara veta om det var en medveten lögn för att hetsa uppstämningen. Tjejen behöver hjälp oavsett. Är hon psykiskt sjuk behöver hon hjälp. Här hon SDare är hon psykiskt sjuk. och då kommer vi tlllbaka till början; hon behöver vård.

Hahaha, har du hört officiella påstådda signalement eller lider du själv av ett kognitivt bias? En gruppvåldtäkt påstås ägt rum, om så då hade varit fallet så drar du slutsatsen..?
Citera
2015-08-21, 01:23
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dojt
Har säkra källor på att detta är delvis eller helt påhittat av BO.
Påhittat? Nej det kan omöjligen vara! Rasistmobben här i tråden är ju tvärsäkra på att det är utfört av fyra somalier (eller var det fyra sommelier de menade?). För inte ljuger väl rasistmobben på Flashback?

http://nwt.se/karlstad/2015/08/20/gruppvaldtakten-var-en-bluff
Citera
2015-08-21, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse

Hon är ett undantag för att hon är vit. Det stämmer inte in på bilden de vill avpixla.
Citera
2015-08-21, 01:51
Medlem
Sök på "mitt självförtroende..självkänsla har varit i botten länge" på facebook.

Hon verkar ha tagit bort inlägget om händelsen från sin facebook nu (den återges tidigare i tråden om ni letar).

Väldigt konstigt att polisen inte går vidare med ärendet och åtalar henne för den falska anmälan, det borde ju ändå ses som ett ganska allvarligt brott.

EDIT: Lägger in det raderade inlägget här (Detta skrevs med en länk till expressen med artikel om våldtäkten):

Citat:
Jag har länge levt under en stor lögn... försökt att hela tiden ha haft ett gott samvete utåt ..glada ******..trots min bakrund tillsammans med en kille som misshandlade. . Slog mig blå.. tog strypa flera gånger bara "för att få tyst på våra konversationer" slog mig blå. . Käftsmäll ar var eviga dag.. vilket jag höll för mig själv ( enbart för att försköna allt ) jag gav honom en anmälan tillslut då mina kompisar tillslut såg hur jag hela tiden var blåslagen. . Lång historia kort så idag vill jag ge ut denna annons... NU ÄR DET TAMMETUSAN SLUT PÅ DETTA ELÄNDE!!
Efter 1 års tid lite mer så skedde detta med mig..
Tankarna går runt...
-ful
-tjock
-otrevlig
-du förtjänar inget mer än att bli bortglömd
-hora, fitta, ,syna, äckel, missväxt. . ( ingen gillar dig )
Va vara en av dem få sakerna jag dagligen fick höra..
Kärleken är fruktansvärt blind.. och jag är som person väldigt godtrogen, tycker och vill gott om alla. . Nu orkar jag dessvärre inte skriva mer...
Men detta skedde och jag VÄGRAR NU att ge upp!!!!
Senast redigerad av Ictura 2015-08-21 kl. 01:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in