Citat:
Ursprungligen postat av
Svithjod
Absolut, visst det kanske tar 15 år eller 20 år men med dagens 100.00 asylturister och höga födslotal så kommer muslimerna utgöra en väldigt tung väljargrupp, de som idag åker till Syrien har gått i skola här och en del är födda här. Indoktrineringen i moskeer och bostadsområden är kraftig, givetvis kommer de som vill vinna deras stöd behöva anpassa sig till klantänkande och islam.
SD är Sveriges sista hopp.
Förstår att det är många som tänker som du. Förstår även att ni är överrespresenterade på Flashback. Som tur är hänger in majoriteten på fb, men att ni är så många är tillräckligt farligt.
Okunskap i kombination med rädsla är en väldigt farlig kombination, vilket historien visar flera gånger.
Förstår att du tycker det jag säger är helt vrickat. Det är ok att ha olika åsikter så länge man inte skadar någon. Jag säger inte att du är dum i huvet. Jag förstår att många växer upp i miljöer där sånt här frodas. Till slut kommer detta för många att försvinna tillsammans med andra dåliga tankar, men det är synd att folk påverkas för lätt.
Inte meningen att trycka ner dig som person. Hoppas bara du bär på minder ilska när du blir äldre.