2015-08-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Skulle det ske något attentat mot JÅ eller någon annan i ledningen. Eller ja, vilken SD politiker som helst, dör det slutar med död så kan jag nästan svära på att det skulle bli revolution. Så spänd är stämningen i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av salad
Skulle någonting hända Jimmie åkesson så kommer det brinna utav bara helvete bland folket.
Jag hade då lätt varit närvarande i något sådant, om det hände.
2015-08-20, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FjertSnopparn
Jag hoppas verkligen att Jimmie börjar tänka lite mer på sin säkerhet. Det är såna här nyheter som gör mig lite rädd för att vänsterpöbeln ska få ideer.

Ted Ekeroth fick enl. egen uppgift två stenar kastade på något fönster där han bor. Skrev han på twitter nyligen. Säger som han själv skrev "de är rädda nu."
Senast redigerad av totaler.krieg 2015-08-20 kl. 01:15.
2015-08-20, 01:10
Medlem
Väldigt glädjande siffror. MEN kära svenska brödrer och systrar, vi har inte tid att vänta till 2018, och absolut inte till 2022, innan vi får inflytande. Svenskarna måste ut på gatorna i tusental och vara arga. Massdemonstrationer nu! Vi har inte tid att vänta utan måste påverka direkt från gatan, visa vår ilska, och få till en stängning av Sveriges gränser alternativt ett nyval. Vi har inte 3 eller 7 år helt enkelt och vi måste vakna till den sanningen..
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softboll
Nu lär det väl komma inlindade propåer, från typ Arnstad och liknade, om att demokratin måste "regleras". Så folk bara kan välja partier godkända av ett väktarråd.
Till detta ändamål har man ju skapat "värdegrundsdemokratin". Men jag tror & hoppas att SD är för stora för att man skall våga agera i den riktningen nu. Men det har ju argumenterats väl här i tråden för att inskränkningar i demokratin kan vara på väg. Den närmaste framtiden blir spännande.
Medlem
vizsofiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Det skulle vara onekligen dumt om vänstern hittade på något. Dels faller inte SDs stöd med Jimmie, det bevisades inte minst i vintras. Dessutom skulle han förmodligen bli martyr och stämningen skulle trappas upp ännu mer. Och detta skulle inte vara till vänsterns favör precis.

Skulle Jimmie dö, så skulle 50% vara för lite - bevara oss från nordmännens raseri!
Medlem
WSEs avatar
Arnstad verkar lite looney. Han kanske går över till väpnat motstånd snart i frustration
Medlem
gurkmajjas avatar
Resultatet som stapeldiagram: http://e.infogr.am/yougovs_valjarbarometer_augusti_2015?src=embed
2015-08-20, 01:12
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Kent Ekeroth fick enl. egen uppgift två stenar kastade på något fönster där han bor. Skrev han på twitter nyligen. Säger som han själv skrev "de är rädda nu."
Ted, inte Kent.
Medlem
J0Es avatar
Jag trodde nog att det skulle dröja tills i höst SD skulle nå förstaplatsen, men tack vare tiggarnas och invandrarpackets rätta ansikten så blev det tidigare.

Som för att riktigt strö salt i såren på regeringen så kommer denna mätning ett par dagar innan de ska samlas på Harpsund och "redogöra för det ekonomiska läget och förutsättningarna inför 2016 års budgetarbete"
Medlem
stainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watsup
Du är typ 1 timme sen.

Förövrigt sjukt kul att kolla twitter pk-eliten blir fullkomligt överkörda av SDRASISTER. Det går inte längre att slänga ur sig vilken PK-skit som helst, folk vågar stå upp nu.

Droppa lite länkar ffs.
Medlem
pelle49s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
Fattar inte att du klarar det med Löfven och AKB som bakgrund.
Dom kan ju vitpixlas.
2015-08-20, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Hela, jag ber om ursäkt i förhand om någon annan postat den:
SD: 25,2 +3,1
S: 23,4 +0,2
M: 21,0 -2,1
V: 6,8 -0,1
MP: 6,4 +0,7
C: 5,6 -1,1
FP: 4,4 -0,5
KD: 3,7 -0,5

KD är de som åker ut, personligen är jag jävligt trött på Annie. Jag ser gärna att Ebba stannar i den "nya alliansen".

Gnuggar ögonen, huuuvaaaaa najs - en reaktion som av di svenske, mer skall komma!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in