2015-08-18, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Test400Denkall
Någon som verkligen vet hur en PCT skulle verka för en ren person?

Normalt sätt kör man AAS. Sen så stänger man ner sin egna prod och sen kör man PCT för att snabbare få tillbaka den egna prodden.

Nu tänkte jag höra vad som händer om en ren person endast kör en PCT med först HCG i några veckor, sedan clomid och nolva i några veckor? Skulle den personen endast få en ökning av sin egna prod direkt eller skulle den ändå först stänga ner sig under PCT:n för att sedan när PCT:n är klar återhämta sig snabbare? Och skulle den personen ha en högre egen prod efter PCT:n än den hade innan som ren?
Första veckorna efter PCT:n kanske, men flera månader efter PCT:n då?

Hittar ingen forskning på det vilket inte är så konstigt kanske! Tänkte om det va nån här som själv testat eller läst nåt om tanken?

Tänk samma sak.

Vad händer om jag efter min avslutade PCT känner mig ''dålig'' fortfarande, och väljer att tex
äta Clomid igen?
Citera
2015-08-18, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Tänk samma sak.

Vad händer om jag efter min avslutade PCT känner mig ''dålig'' fortfarande, och väljer att tex
äta Clomid igen?

Du tar ett blodprov och slutar spekulera.
Citera
2015-08-19, 08:10
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Du tar ett blodprov och slutar spekulera.

Nej man hoppar på for life

mvh
Citera
2015-08-19, 08:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Nej man hoppar på for life

mvh

Muskler är inte allt, precis som gråtande gamlingarna i tråden så kommer ett pris betydligt senare i livet.
Citera
2015-08-20, 22:36
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Muskler är inte allt, precis som gråtande gamlingarna i tråden så kommer ett pris betydligt senare i livet.

Det beror på vem man frågar. Givetvist!

Mvh
Citera
2015-09-03, 21:51
Medlem
Lite udda fråga till den/dom som har svar/fingervisning.

Ponera att man trycker testo 250 e5d och frun vill ha barn. Då testo stänger ner och Hcg kickar igång, funkar det att man tar Hcg ( för att få /öka antalet spermier) när hon har ägglossning?

Mvh
Citera
2015-09-11, 22:45
Medlem
Skumt!

HCG kan sättas intra eller sub det står till och med i FASS. Men på bipacksedeln på HCG från Ovigil så står det intra only. ??? Fan det finns väl inte olika HCG eller har jag missat nåt?
Citera
2015-09-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Skumt!

HCG kan sättas intra eller sub det står till och med i FASS. Men på bipacksedeln på HCG från Ovigil så står det intra only. ??? Fan det finns väl inte olika HCG eller har jag missat nåt?

Du kan sätta subq ändå, ingen fara.
Citera
2015-09-13, 13:03
Medlem
Jag har legat på 500mg Testo Cyp EW i 10 månader och planerar att gå av inom en snar framtid. Kan någon hjälpa mig att arbeta ut ett så effektivt PCT program som möjligt?

Jag kommer kanske kura någon gång i framtiden igen men då kommer jag nog inte ligga på så länge som jag gjorde den här gången..

Väger 95 kg. 12% BF.. Pengar är inget problem.. Träning och kost har jag koll på.. Jag vill bara ha en så effektiv PCT som möjligt.. Finns det något jag kan göra medans jag ännu tar testo för att korta ner PCT-tiden?.. HCG?
Senast redigerad av voXt 2015-09-13 kl. 13:08.
Citera
2015-09-21, 15:19
Medlem
Har inte läst här på ett tag, men tänkte att ni lite mera erfarna kanske kan sprida lite ljus.

Doseringen på bipacksedeln är ju rätt friskt tilltagen. Minns inte exakt men såg på fass nu att upp till 2000iu 3 ggr veckan i upp till 6 månader. Hur oroligt behöver man egentligen vara för att sabba LH på dom doserna som man vanligen ligger på under kur, eller i pct eller power pct?
Risken är väl att svaret blir "hur långt är ett snöre", men finns det några rapporter eller liknade på att det är förekommande?

Hcg & clomid används ju bla vid infertilitet hos män, då ligger man ju på rätt länge (verkar dock vara ovanligt i Sverige).
Ska man tolka det som att det är rätt safe att köra på, om man tex vill göra någon på smällen?
Citera
2015-09-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azerbaijan
Har inte läst här på ett tag, men tänkte att ni lite mera erfarna kanske kan sprida lite ljus.

Doseringen på bipacksedeln är ju rätt friskt tilltagen. Minns inte exakt men såg på fass nu att upp till 2000iu 3 ggr veckan i upp till 6 månader. Hur oroligt behöver man egentligen vara för att sabba LH på dom doserna som man vanligen ligger på under kur, eller i pct eller power pct?
Risken är väl att svaret blir "hur långt är ett snöre", men finns det några rapporter eller liknade på att det är förekommande?

Hcg & clomid används ju bla vid infertilitet hos män, då ligger man ju på rätt länge (verkar dock vara ovanligt i Sverige).
Ska man tolka det som att det är rätt safe att köra på, om man tex vill göra någon på smällen?

Tänk logiskt,säljs skiten i USA? Kan man bli stämd där? Vilken sida av riskzonen ligger dem då på? Troligen den säkra va... sen är de ju alltid en risk att kliva ur sängen 2 500iu eod i 3mån med 50mg clomid ed utan problem, mer än kroniskt kåt
Citera
2015-09-24, 20:51
Medlem
Har hört så mycket olika om vad man ska köra för pct så frågar här nu, tänkte gå på 500mg testo e e5d i 12-15v beroende på hur det känns. 40mg nolva första veckan sedan 20mg i 3v till, räcker det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in